الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

کلاس اسکیت

1392/6/24 11:36
نویسنده : مامان شیدا
2,512 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

                                               دختر ناز و قشنگم

الهی قربونت برم من که دیگه برای خودت خانومی شدی و برای کارات خودت تصمیم میگیری .مهد کودک برای تابستان کلاسهای فوق برنامه گذاشته بود که تو با اصرار کلاس اسکیت را انتخاب کردی و من هم که دلم میخواست تو عزیز دلم را یه کلاس ورزشی بزارم بعد از کلی تحقیق در مورد ورزش اسکیت اسمت را نوشتم و تهیه لوازم را سپردم به مربی اسکیتت آقای هدایتی . روز اول از خوشحالی سر از پا نمی شناختی وبا کلی شادی و ذوق همراه بابایی رفتیم زمین اسکیت که خوشبختتانه در محوطه خانه مان بود وقتی مربی کفش اسکیتت را تحویلمان داد و دیدی که رنگش صورتی نیست بنای نا سازگاری را گذاشتی که الا وبلا من رنگ صورتی میخواهم و آقای هدایتی گفت این مارک صورتی نداره در صورتی که روی کارتونش رنگ بنفش و صورتی بود خلاصه اصرار من و تو به جایی نرسید و بابایی قول داد که اگه خوب یاد بگیری برات یه صورتی میخره .خلاصه راضی شدی بپوشی و تمرین را شروع کنی .6_7 جلسه ای رفتی اما من هر وقت می آمدم سر کلاس میدیدم کنار میله ها ایستاده ای و خیلی کم تمرین میکنی مربی هم به خاطر شلوغی کلاس نمیتوانست خوب به تک تک بچه ها برسه بعد از صحبت با آقای هدایتی تصمیم گرفتم که کلاس خصوصی بگذارمت و قرار شد هفته ای 2 روز رازهای یک شنبه و سه شنبه 8 تا 9 شب ببرمت پارک تنیس و آقای هدایتی با تو دختر شیطونه بازیگوش کار کنه تا الان 5 جلسه رفتی و اگه شیطونیهات بزاره پیشرفتت خوبه امیدوارم یه روز حرکات نمایشی را به زیبایی انجام بدی اما متاسفانه در کشور عزیزمان نمیتوانی پاتیناژ کار کنی خوب عیب نداره شاید تا شما بزرگ بشوید این رشته هم پیشرفت بکند ...یا اصلا نظرت عوض بشه و بخواهی ورزش دیگه ای را کار کنی .

عزیز دلم تنها بهونه من برای زندگی آرزوی من پیروزی و موفقیت توست به امید روزهای زیبا و پر از شادی و نشاد برای تو گل همیشه بهار من

 

 

 

       اسکیت 2  

       اسکیت

      با هر بار زمین خوردنت نمیدونی مامان چه حالی میشه عروسکم

       زمین خوردن الی

       اسکیت سوار من

      الی من

     به جایی که حواست به مربی و حرفاش باشه نگاه میکردی من کجام

     بچه های کلاس

     اسکیت 3

     اسکیت 4

      الی

      کلاس

      اسکیت5

عزیزم بعد از تموم شدن کلاسات عکسهای کلاس خصوصیت رو برات میگذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:42
به به یه پست جدید،ماشالله شیدا جون زرنگ شدی خانوم


دیگه شرمندمون نکن دیگه دوست جونی
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:43
وااااااااااااااااااااااااااای چه بوسهایی فدات شم بیشتر از مسافرت چسبید


قابل شما رو نداره به ما هم خیییییلی چسبید
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:46
حالا آموزش
مواد لازم:
دوربین یا موبایل دوربین دار یه دونه- سایه یه ذره-آفتاب یه عالمه-مامانی از نوع آیسان یا شیدا جون یکی- دخمل یا پسمل ناز هم یکی بسه
طرز تهیه::
تو سایه میایستیم و کوچولو رو تو آفتاب نگه میداریم و فلش کار تمومه ،،خانوما خسته نباشین

به به چه کلاس با حالی ممنون استاد
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:48
واااااااااای این دخمل ناز بایدم خودش برا کلاس تابستونی تصمیم بگیره


بله خانومی ما هم قاقیم بچه ذلیلی هم عالمی دارد
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:50
الینا جونم این رنگ قرمزم خیلی خوشگله که خاله جون کاش منم این رنگی داشتم


الینا میگه : ما الینا دوست نداره خاله چون توش سیاه داره اگه سفید و صورتی و بنفش بود خوب بود
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:53
الینا جون ماهانم که اسکیت میخواست یه روز باباییش براش خرید و آورد خونه ماهانم هیچی بابت رنگش نگفت ،تازه کلی هم خوشحال شد..مطمئنم چن روز که بگذره حتما از رنگ اسکیت هات خوشت میاد


رنگ اسکیت ماهان جون چه رنگیه اما من چند روز همکه گذشت بازم صورتی دوست دارم
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:55
چه عکسای نازی ،،مامانش براش اسپند دود کن چشم نخوره این عسل خاله


چشم های شما خیلی قشنگ میبینه گلم
مامان اهورا
24 شهریور 92 11:58
سلام...ما تازه با شما آشنا شدیم...
وبلاگ قشنگی داریداگه با تبادل لینک موافقید به وبلاگ ما بیایید و خبر بدید


از آشناییی با شما خوشبختم . عزیزم من لینگتون کردم
مامان اهورا
24 شهریور 92 12:55
با افتخار لینک شدید...


ممنونم امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم
محبوبه مامان الینا
26 شهریور 92 9:24
چه خوب کلاس اسکیت البته راستش من خیلی میترسم
اما چون عاشق پاتیناژ هستم خیلی دوست دارم الینا یاد بگیره به امید روزه که اینجا هم پاتیناژ آزاد شه


اولش خیلی زمین میخورند تا یاد بگیرند .من پشیمون شدم فکر میکنم اگه بزرگتر بشوند راحت تر کنترل میکنند و کمتر زمین میخورند . منم پاتیناژ رو خیلی دوست دارم اما آزادیش !!! مگه یه نفری باشه و فقط خانوم ها باشند
فاطمه مامان الينا گلينا
26 شهریور 92 16:38
مراقب خودت باش الينا جون، موفق باشي


چشم حتما خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
26 شهریور 92 21:05
هزارماشالله عزیزم حسابی ورزشکار شدی
انشالله که همیشه موفق باشی گلم


ممنونم لیلا جون .
این برای هیراد جون و عمه مهربونش
مامان بابای الیسا
30 شهریور 92 2:03
عزیزم موفق باشی خوشگل خاله من خیلی دوس دارم اما خیلی هم میترسم


مرسی خاله جون . اصلا ترس نداره اولش یه کم میخوری زمین بعد یاد میگیری
مریم (مامان ثنا جون)
4 مهر 92 11:40
هزارماشالله عزیزم ورزشکار حرفه ایی ..
اسپند یادت نره



مرررررسی
مامان آروین
6 مهر 92 19:53
هزارتا دست قشنگ و بلند برای دختر ماهمون که دوست داره زندگیش رو نظم باشه و از تمام ساعاتش لذت ببره
از دیدن عکسهات لذت بردم من هم خیلی اسکیت دوس دارم یادش بخیر چندین ساله که گذاشتم کنار ولی شیرینیش و هنوز هم حس می کنم



مررررررسی .اما زمین خوردناش خیلی درد داره خاله جون
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:41
آفرین به دخملی شجاع
رنگ اسکیتت هم خیلی قشنگه
خیلی باحال هواسش به مامانشه



اما نرگس جون هنوز هم سر رنگش نق میزنه .خیلی تو نظراتش محکمه از این همه اعتماد به نفسش خوشم میاد باران جونم رو ببوس گلم
آیسان مامان ماهان
10 مهر 92 11:12
سلام به یدا جونو الینای اسکیت بازم نیستین کجایین؟؟؟؟؟؟


سلام به دوست خوب و عزیزم . دور از جونت از این ویروسهای جدید گرفتیم و سه نفری افتادیم تو خونه شکر خدا الینا خیلی بد نیست ولی من و همسری بد جوری ریه هامون عفونت کرده . دیگه نتونستم بیام به دوست های گلم سر بزنم ببخشید
آیسان مامان ماهان
15 مهر 92 11:05
سلام شیدا جونم خدا بد نده عزیزم،الان خوبین انشالله، خوشحالم که الینا جونم بهتر شده ،امیدوارم شمام زود زود خوب شین خیلی نگرانتونم و دعا میکنم زود خوب بشین


سلام آیسان جونم قربون مهربونیات عزیز دلم خلاصه بعد از 20روز بهتر شدم و میتونم یه کم راحت نفس بکشم آخه مریضیم تبدیل شد به عفونت شدید ریه از اینکه به فکرم بودی ممنونم گلم


آیسان مامان ماهان
15 مهر 92 11:07
عزیز دلم تند تند تو خونه اسپند دود کنین و بخور کنین تا ویروسها بمیرن.....کاش نزدیک بودیم براتون آش درست میکردم مییاوردم


قربون مهربونیات برم آیسان جونم
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:26
الینا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



مررررررسی خاله مهربون