الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

سفر یک روزه به دماوند

1392/7/17 10:34
نویسنده : مامان شیدا
2,026 بازدید
اشتراک گذاری

 

     سربندان                                                  

      سر بندان

 

 

 

عروسک کوچولوی من  پنجشنبه 14 شهریور دای محسن ما رو به ویلاش توی دماوند دعوت کرده بود. ساعت 8صبح به همراه خاله فرح وخانواده و خاله فهیمه راه افتادیم حدود ساعت 11 رسیدیم به روستای سربندان . اصلا باور کردنی نبود تهران هوا خیلی گرم بود اما اونجا هوای خنک ودلنشینی داشت . خانواده دایی با روی باز از ما استقبال کردند . خوشبختانه نوه های داییی هم بودند و از بدو ورود شما با ریحانه جور شدی و مشغول بازی . رو بروی خونه یه رودخونه بود که خوشبختانه آب کمی داشت و شما بچه ها همراه عمو یاسر رفتید آب بازی . من هم دغدغه ای نداشتم چون یه ساک پراز لباس برایت برداشته بودم و اجازه دادم هر گونه شیطنت که خواستی بکنی .

 

الینا .ریحانه .محتا. و علی کوچولو

      دماوند

      دماوند

         بچه ها

 

                                                     (بقیه در ادامه مطلب )

 

 

      دماوند

                             دماوند

                              بچه ها

                           

     

 

 

ناهار زندایی زحمت کشیده بود و قرمه سبزی درست کرده بود که در زیر درخت گردوی بزرگی که سایه اش تمام محوطه حیاط را گرفته بود خوردیم . بعد از غذا ما کمی استراحت کردیم اما شماها توی حیاط طبقه دوم ویلا بازی کردید . بعداز ظهر  همگی رفتیم تا کمی قدم بزنیم و آبشار بالای رودخانه را ببینیم .

 

 

   

                          گردش

 

این آقا بزه هم داشت از روی درخت میوه میخورد که برای شما خیلی جالب بود وکلی سر و صدا راه انداختید

       بز

       الینا

                                                                                

                               الی

                              الینا جون

 

بعد از گردش عصر آقایون مشغول والیبال بازی شدند و ما خانومها و بچه ها رفتیم توی آلاچیقی که طبقه سوم ویلا بود .  زن دایی اعظم زحمت کشیده  و آش رشته درست کرده بودند که خیلی چسبید

          بچه ها در آلاچیق

          نمای ویلا  

          آش 

 

وقتی اذان گفتن آقایون رفتند مسجد برای نماز و ما آمدیم پایین هوا هم حسابی سرد شده بود  مهتا هم که حسابی سرما خورده بود و تب داشت بی حال زیر پتو خوابیده بود تا موقع شام توی حیاط نشستیم و کلی گفتیم و خندیدیم و مسابقه گذاشتیم که کی بیشتر توی این هوا دوام میاره  که من و بابایی بردیم  . بعد از خوردن شام  به خاطر حال بد مهتا تصمیم گرفتیم برگردیم حدود ساعت 2 نیمه شب رسیدیم خونه

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

خاله فهیمه
17 مهر 92 12:35
قربون الینای شیطون بلای خودم بشم ... الینای خاله خیلی دوستت دارم ... یه دونه ای خاله


الینا میگه:خاله مهربونم دوست دارم یه عالمه
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 13:08
الینا نازم روز کودک مبارکت باشه عسلم


الینا میگه:مرسی خاله جون .روز ماهان هم مبارک باشه
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 13:11
به به همیشه به شادی و گردش عزیز دلم،خوشحالم که خوش گذشته

ممنون گلم جای شما خالی- عالی بود


آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 13:20
چه میزبانهای خوبی ،دست و پنجشون درد نکنه که باعث و بانی خوشگذرونیتون بودن



آره والله این دایی من و خانومش خیلی مهمون نواز هستند ما هم که یادگاری خواهر خدا بیامرزشون هستیم دیگه حسابی عزتمون میکنند
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 13:21
الینا جونم چه دوستهایی پیدا کردی فدات شم


آخ گفتی الینا یه هم بازی میخواد که هم مطیع باشه هم تو شیطونی کم نیاره که اونجا ریحانه حسابی پا به پاش اومد و کلی خوش گذروندند
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 13:21
ای جونم محتا جون الان چطورن خوبن ایشالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


قربون دل مهربونت عزیزم بله خدارو شکر 2- 3 روز بعد خوب شد . دوست جونی سفر ما مال 14 شهریور بود . من تنبل هستم دیر آپ میکنم . ( آیکون چشمک )
مامان مریم
17 مهر 92 16:11
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
الینای قشنگم روزت مبارک


الینا میگه :مرسی خاله جون روز مهتاب هم مبارک باشه
مامی کوروش
17 مهر 92 22:22
شیدا جون همیشه به گردش، اب بازی و بخور بخور!
شانس اوردی امروز اش خوردم والا هوس می کردم نا فرم!
ژستهایی الینا خانم خیلی باحاله! خیلی دخترونه و نازدونه


ممنونم فریما جون .بخور بخور رو خوب اومدی ...
خدا رو شکر خورده بودی وگر نه شرمنده میشدم اما هر وقت هوس کردی یه پیغام بده در خدمتیم
شما لطف داری گلم
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 9:04
ممنون خاله شیدای مهربون و دوست داشتنی خودددددددددددددددم


آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 9:06
عززززززززززززززززززززیزم شما لطف داری ،خجالتم میدی


خدایی کلی عکست رو نگاه کردم و کیف کردم به الی میگم این خاله آیسان میگه چگد نازه مثل عروس
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 9:18
خاله جونم،، مامان وبابا جبران صبحها رو که پیشم نیستن خدایی گشتن یه مهد ستاره و درجه یک برام پیدا کردن،،


دست مامان و بابای مهربون درد نکنه ان شالله بزرگ شدی جبران کنی گل پسر
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 9:19
سلام شیدا جونم ،،خودت و الینا جونم خوبین ،،در مورد عکس رو کیف ماهانم،نه عزیز دلم کار مهد بوده ،،کل کیفهای بچه های مهدشون عکس بچه هارو داره ،ما فقط کلان کلان پول دادیم


من که خیلی خوشم اومد مبارکش باشه . کلان کلان پول دادن رو خوب اومدی
آیسان مامان ماهان
18 مهر 92 9:34
یدا جون خصوصی


آمدم گلم
مامانی درسا
19 مهر 92 2:06
متاسفانه عکسا واسم باز نشد اما میتونم دختر خوشگلمو تصور کنم امیدوارم همیشه به سفر و خوشی


مرسی عزیزم .چرا شاید سرعت اینترنت پایین بوده
مامان آروین
19 مهر 92 11:59
ملوسک من دختر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی
انشالله همیشه به گردش و شادی و خوشی



مرسی بابت این همه آرزوهای قشنگ خاله مهربون
این برای آروین و مامان مهربونش
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 9:40
دوباره خصوصی گلم


اومدم گلم
محبوبه مامان الینا
20 مهر 92 10:46
به به چه دلپذیر
مخصوصا قرمه سبزی و آش رشته اش
الینا جون حسابی خوش گذرونده


جات خالی محبوبه جونم خیلی خوشمزه بود الینا که خیلی بهش خوش گذشت
فاطمه مامان الينا گلينا
21 مهر 92 12:20
به به الينا خانوم .چه عجب شما هم برگشتيد .خدا را شكر كه بهتون خوش گذشته.آش رشته هم نوش جونتون عزيزم.


دیگه شرمندمون نکنید دیگه .جای شما خالی .الینا جونم رو ببوسید
آیسان مامان ماهان
25 مهر 92 11:38
هر عید تو را غرق صفا میخواهم..

هر روز تو را کامروا میخواهم...

از بهر تو و هر که تو را دارد دوست...

آرامش خاطر از خدا می خواهم...

عیدتون مباااااااااااااااااارک..


ممنونم دوست خوبم

آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:48
سلام عزیزم،نبودی چن وقته،،چشم برا دستور کنسرو ذرت ،، فقط حساب سوئیسمو پر کنین لطفا تا شارز شم




سلام گلم کمی کسالت دارم . بله دیگه من هم این همه کد بانو بودم حساب سویس داشتم چشم شماره حساب رو بفرس


آیسان مامان ماهان
27 مهر 92 9:58
شیدا جونم اگه واقعنی دستور کنسرو ذرت رو میخوای ،البته با اجازه از محضر شما دوست گلم ،، من اول ذرتای درشت و رسیده رو یکی دو ساعت تو آب نمک میخوابونم تا دونه اش براحتی کنده بشن بعد با چاقو بصورت اوریبی دونه هاشو جدا میکنم و میریزم تو شیشه و تقریبا تا چهار پنجم شیشه آب نمک میریزم تو شیشه و به حالت بن ماری یعنی قابلمه رو تا نصف آب میزارم رو گاز و از اول شیشه ها رو میچینم تو قابلمه و هر از گاهی که مقداری از آب شیشه ها تبخیر میشه آب نمک بهش اضافه میکنم حدود 45 الی یک ساعت اینجوری پیش میره بعد درب شیشه ها رو محکم میبندم یه 15 دقیقه ای هم اینجوری میجوشه و زیر گاز رو خاموش میکنم و بعد اینکه سرد شد تو یخچال میزارم،،ببخشید اگه توضیح کافی و وافی نبود....این بوس و بغل بغلها مال الینا جونمه ،مامانی بهش برسون

مرررررسی عزیزم حتما امتحان میکنم . این برای شما و ماهان جونم
مامان اهورا
29 مهر 92 12:06
آش رشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوش جان!!!!!!!!!!1
دوستان به جای ما


جای شما خالی گلم
نرگس مامان باران
30 مهر 92 17:30
سلام عزیزم ایشالا همیشه به گردش و شادی

معلومه حسابی بهتون خوش گذشته دسته دای جان و خانومشون هم درد نکنه بابت میزبانی

عکسای بچه ها هم خیلی خوشگله


ممنون گلم. بله جای شما خالی عالی بود چشماتون قشنگ میبینه .باران جونم رو ببوس لطفا

منصوره
1 آبان 92 8:50
چه دخمل قشنگی
خدا حفظت کنه
بوس


شما لطف دارید عزیزم
fariba
9 آبان 92 0:49
پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت

از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !



سلام گلم خوشحالم که برگشتی
مامان مرضیه
14 آبان 92 21:53
وایی سلام چقدر بزر گ شدی خاله جون
شرمنده ایما همش تقصیر این فندوقه که انگشتشو از توی حلقم در نمیاره دوستون دارم


سلام مزضیه جون بچه ها به یک چشم به هم زدن بزرگ میشن و ما ... منظورت رو از فندوقه که انگشتشو از توی حلقم در نمیاره نفهمیدم نکنه خبریه و تو راهی داری گلم

اليناگلينا
18 آبان 92 12:59
خبري نيست ازتون .ديگه به ما يه سر نمي زنيد


شرمنده یه مدتیه کم میام وب .الینا گلینای عزیزم را ببوس لطفا
آیسان مامان ماهان
19 آبان 92 8:59
سلام شیدا خانوم مهربونم خوبی عزیز دل،دختر خوشگلمون خوبه ایشالله،ایام شهادت امام حسین و شهیدان کربلارم بهت تسلیت میگم.عزیز دلم..


سلام دوست خوب و مهربونم الینا هم خوبه ممنون من هم این ایام را به شما تسلیت میگم و ازتون التماس دعا دارم
آیسان مامان ماهان
19 آبان 92 9:03
خدا شاهده من هر وقت وب مییام ،مییام روی ماه الینا جونو میبینم و سری به وب قشنگتون میزنم.اما چون اکثرا آپ نیستین فک میکنم شاید سرتون شلوغه و درگیر الینا جونمین دلم نمییاد وقتتو بگیرم..وگرنه من هر روز تو وب پلاسم و عاشق شما گلم..عزیز دلم یه خصوصیم دارین


عزیزم من هم هر وقت بیام وب اول روی وب ماهان جون کلیک میکنم گلم هر وقت هم کامنت شما رو میبینم با تمام وجود خوشحال میشوم خیلی دوستون دارمبرای آیسان جونم و ماهان عزیزم

آیسان مامان ماهان
19 آبان 92 9:20
فدای اولین و مهربونترین دوست وبیم بشم که اینهمه هم بیادمونه


قربون مهربونیات عزیز دلم دوست جونی شرمنده با تاخیر تولد ماهان عزیزم و مامان مهربونش رو تبریک گفتم
بهار
20 آبان 92 16:40
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان سینا
2 آذر 92 11:13
سلام عزیزم بهتون تبریک میگم بابت وبلاگ قشنگتون و دختر نازتون خوشحل میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان شیدا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون .عزیزم ای کاش آدرس وبتون رو می گذاشتی .لطفا آدرس بدید
مریم (مامان ثنا جون )
6 آذر 92 10:11
سلام همیشه به گردش و سفر چه جای با صفایی هوس کردم ببخش دیر اومدم
مامان شیدا
پاسخ
سلام دوست خوبم جای شما خالی