الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

نصایح مادرانه

1392/9/6 12:18
نویسنده : مامان شیدا
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

          دختر گلم تنها بهونه من برای زندگی

خدا میدونه که نفسم به نفست بنده امیدوارم خدا تو رو برام نگه داره وتا زمانی که زند ه ام غم وغصه و ناراحتی رو تو چهرت نبینم اگه یه روزی قرار باشه جونم گرو خوشبختی وخوشحالی تو بذارم با کمال میل این کار رو میکنم من با وجود تو, تو دنیا همه چیز دارم طعم همه لذتهای دنیا رو چشیدم آرزوم اینه که به خدا در هر شرایطی چه با من وچه بدون من ایمان داشته باشی وقبولش داشته باشی وقبل از هر کس وهر چیز خدا اولین دوستت باشه چون فقط اینجوری میتونی به هرچی که میخوای برسی

 

                                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 13:46
سلام خدا حفظش کنه این عسلک رو چه کار خوبی میکنید این لحظات قشنگ رو ثیت مینید. حتما بزرک شه از دیدن و خوندنش لذت میبره. حتما برای آینده این عسل شیرین برنامه ریزی هایی کردید. من هم یه پیشنهاد دیگه هم دارم.بیمه تامین آتیه..که وقتی به سن جوونی رسید یه سرمایه ایی آماده داشته باشه..اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید از طریق ایمیل یا تلفن با من تماس بگیرین. خوشحال میشم اطلاعاتمو بتونم منتقل کنم تا یه تصمیم خوبی برای اینده این کوچولو بگیرید 09123351180. 66927015 ریحانه ترجانی
مامي کوروش
9 آذر 92 8:40
شيدا جون انشا... خدا هميشه پشت و پناه دخملي باشه .
مامان شیدا
پاسخ
ان شالله و ممنونم فریما جون از دعای قشنگت
پرتو
9 آذر 92 17:51
انشاالله خدا همیشه حافظ الینای عزیزم باشه و سایه ی پدر و مادرش سالیان سال بالای سرش باشه الهی آمین
مامان شیدا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم از دعای پر مهرت من هم امیدوارم خدای مهربون هر چه زودتر دل دوست مهربونم رو شاد کنه آمــــــــین
مامان مریم
13 آذر 92 11:04
بهترین دعاییه که میتونی برای فرزندت بکنی...اینکه همیشه دستای خدا تو دستش باشه..وهیچوقت به کسی غیر اون تکیه نکنه
مامان شیدا
پاسخ
ان شالله خداوند پشت و پناه همه گلهای این دیار باشه آمــــــــــین