الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

شب یلدا 92

1392/11/2 2:49
نویسنده : مامان شیدا
4,739 بازدید
اشتراک گذاری

     

                           

 

دختر ناز و قشنگم امسال برای شب یلدا کلی برنامه ریزی کردم ومثل سالهای قبل همه را (خواهر برادر هایم و خاله فرح ) دعوت کردم و کلی برنامه برای سر گرمی و شام و تنقلات داشتم . تم رو هم انار انتخاب کردم که با سال قبل که هندوانه بود فرق کند . غافل از اینکه مریضی به سراغم می آید و تمام نقشه هایم را نقش بر آب میکند . با اوج گرفتن عفونت ریه و تب و بی حالی دو روز قبل از شب یلدا به خاله فهیمه گفتم که به همه خبر بده  مهمانی کنسل شده .ا ز این موضوع خیلی ناراحت بودم دلم میخواست شب قشنگی رو برات درست کنم اما قادر به بلند شدن از رختخواب نبودم . خاله فرح (خاله من )به خاله فهیمه گفته بود  هر سال خانه آنها جمع میشدیم اما حالا که مریض است دلم نمی آید شیدا تنها باشد از طرفی میترسم بریم و باعث اذیتش بشویم . که من پیشنهاد دادم شما بیایید و خودتان غذا درست کنید و از خودتان پذیرایی کنید من هم تا جایی که توانستم پیشتان میشینم و اگر حالم بد شد میروم و استراحت میکنم .فرشته من  دلم نمی خواست شب یلدایت به خاطر من خراب شود  . روز شنبه تمام قدرتم رو جمع کردم و با خاله فهیمه باسلوق و کاکائو با تزیین انار درست کردیم و سبد بالون رو که هدیه ای بود برای شما دختر ها  و تل و گل سینه با تم انار آماده کردیم . روز یک شنبه هم با اینکه تمام بدنم میلرزید و قدرت ایستادن نداشتم با خواهری رفتیم آشپز خانه و اون شروع کرد به درست کردن غذا و من هم کار های نشستنی مثل انار دون کردن و تزیین هندوانه و چیدن میوه و آجیل و ....انجام دادم خلاصه کرسی علم شد و بسات پذیرایی برپا . برای تو و مهتا بابایی لباس محلی تهیه کرده بود که تنتان کردیم که خیلی خوشتان آمد و جمع میخواندند و دست میزدند و شما با ریتم آنها کلی شمالی و ...رقصیدید ني ني شكلكو همه را سرگرم کردید . خلاصه کلی گفتیم و خندیدیم و فال حافظ گرفتیم و ...خدا را شکر به همه خوش گذشت و شما عروسک قشنگ من خیلی خوشحال بودی و من با اینکه چند نوبت مجبور شدم برای استراحت به اتاقم برم از این بابت شاد بودم که به شما وبابایی و مهمانهای عزیزمان خوش میگذرد .این هم چند عکس یادگاری از شب یلدای 92

الینا در کنار کرسی

الینادر کنار کرسی شب یلدا

کرسی شب یلدای ما

کرسی شب یلدا

 

انار دون کرده مدل پارسالی رو بیشتر دوست داشتم اما نمی خواستم مثل هم باشه

انار و کاکائو

آجیل و میوه های خشک کرده که خودم خشک کردم

ظرف آجیل

هندوانه شب یلدا

هندوانه شب یلدا

باسلوق کار مشترک من و خواهری

باسلوق

هدیه و تنقلات الینا در بالون

بالون هدیه شب یلدای الینا

خاله فرح و الینا و مهتا پای کرسی

بچه ها و خاله فرح

دخترا در حال رقص شمالی

دخترا در حال رقص

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

الینای ناز من و هدیه شب یلداش 

الینا و بالونش

الینا جون

الینا کنار کرسی شب یلدا

دخترا مهربون میشوند

الی و مهتا مهربون میشوند

الینا و دختر خاله اش

الینا با لباس محلی

شیطونک ها آماده برای ناخونک زدن به لواشک ها

دخترای شیطون

عروسک من

الی با لباس سنتی

عروسک من

جمع خانواده مشغول خوردن انار

جمع خانواده در کنار کرسی

ژله انار که خیلی خوشمزه بود

زله انار

این هم میز شام که خواهر عزیزم زحمتش رو کشیده بود فهیمه جان بابت همه زحمتات ممنونم

میز شام

و این هم الینای من در لباس کردی

الینا جون با لباس کردی

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

مامان الناز
2 بهمن 92 15:59
همه چي عالي و زيبا بود قربون اين دختره با اون لباس محلي قشنگ
مامان شیدا
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارید
پرتو
2 بهمن 92 16:28
سلام عزیزم خدا رو شکر بهتری ایشالا هیچ موقع مریضی سراغت نیاد به به به چه عکسای قشنگی مثل همیشه زیبا و هنرمند ای ول به این مامان کدبانو دست خواهر گلتم درد نکنه ای جونم به این خوشگل خانوم که توی هر لباسی مثل ماه میدرخشه امیدوارم همیشه کنار هم بهتون خوش بگذره دوستم
مامان شیدا
پاسخ
سلام پرتو جون خیییییییلی لطف داری و ممنون از دعای قشنگت گلم
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 10:56
واااااااااااااااااااااااای خدایااااااااااااااااا شکرت که حال دوست خوبم خوب شده و آپ کرده
مامان شیدا
پاسخ
قربووووون مهربونیت برم دوست گلم
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:08
voooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiدختر تو هنرمندی بخداااااااااااااااااااچه کارایی که نکردی..آفرررررررررررررین
مامان شیدا
پاسخ
مگر اینکه دوست جونیم ازم تعریف بکنه
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:09
صد باریکلله به دوست هنرمند خودم،با وجود کسالت همه این کارا رو با کممک خواهری و خاله جونی کردین..دستتون درد نکنه..هر روزتون به شیرینی یلدا
مامان شیدا
پاسخ
مررررررررررسی گلم
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:12
من همیشه ازت انرژی میگیرم شیدا جونم و با اجازه کاراتم یاد میگیرمدستت طلاااااااعزیزم
مامان شیدا
پاسخ
قربونت برم آیسان جون تو خودت بمب انرژی هستی
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:13
ای خدااااااای من چه دختر خاله های خوشگلی،چه لباس نازی،چه رقصیییییییییییییدست بابایی درد نکنه بابت لباسها
مامان شیدا
پاسخ
چشمای شما زیبا میبینه خاله مهربون
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:14
دخترا که خوشگل و نازن بزنم به تخته،مهربونم که بشن،چی میشههههههههههههه
مامان شیدا
پاسخ
قفط خدا کنه مهربونیشون بیشتر از نیم ساعت دوام پیدا کنه
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:23
دست خاله فهیمه جون درد نکنه،دمش گرررررررررررم
مامان شیدا
پاسخ
آره والله خواهر مهربونم خیلی نگران منه
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:23
قربون الینا و مهتا جونم تو لباس شمالی سنتی و کردیم بشم منننننننننننننن
مامان شیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون و دوست داشتنی
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 11:37
وااااای شیدا جونم من تلف شدم بس که دنبال پست یلدای سال پیشتون گشتم. و پیداش نکردم........
مامان شیدا
پاسخ
عزیزم اگه در قسمت موضوعات وبلاگ شب یلدا رو کلیک کنی یلدای 91و 92 هست گلم
مامان سینا
4 بهمن 92 22:32
سلام عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود دوست خوبم یلدا مبارک البته با کلی تاخیر
مامان شیدا
پاسخ
سلام دوست جونی من هم دلم براتون تنگ شده بود اما چه کنم که حدود یک ماهی درگیر مریضی سختی بودم سینای نازم رو ببوسید
ﻓَﺮے ﻣﺂ
5 بهمن 92 9:24
ای جوونم به اون رقص شمالی ، انشا... همیشه شاد باشید عزیزم
مامان شیدا
پاسخ
ممنونم فریما جون کوروش عزیزم را ببوسید
آیسان مامان ماهان
6 بهمن 92 12:47
سلام شیدا جونمفدات بشم خانومی ممنون از توجهت،خیلی دنبالش گشتم ..اما الان حس ندارم خیلی دلم گرفتست سر وقت مییام ،اگه پیداش نکردم دوباره مزاحمت میشم و حسابی از هنرات استفاده میکنم گلم
مامان شیدا
پاسخ
عززززیز دلم ان شالله هر چه زودتر با سلامتی کامل برادرت دلت شاد بشه و لبت خندون
خاله فهیمه
8 بهمن 92 9:34
ایشالله که همیشه سلامت باشی خواهر گلم ...مریضیت رو نبینم ایشالله .... من که کاری نکردم خودت همه کارها رو انجام دادی ..در ضمن هر کاری بکنم گوشه ای از زحماتت رو جبران نمیکنه .... از خدا برات سلامتی روحی و جسمی و عمر با عزت و لب خندون و دل شاد میخوام تا در کنار الینای نازم و همسر محترم باشی
مامان شیدا
پاسخ
ممنونم خواهر گلم من با وجود تو همه دنیا رو دارم به قول الینا دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
خاله فهیمه
8 بهمن 92 9:35
قربون دختر خوشگل خاله که با هر لباسی ناناز میشه ... فدای اون مدل شمالی رقصیدنت خاله جووووووووووووووووون
مامان شیدا
پاسخ
مررررررسی خاله جونم
مامان آیسو وآیسا
8 بهمن 92 13:11
عالییییییییییی بود همیشه خوش باشید وخرم
مامان شیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم فرشته های کوچولوت رو ببوس
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 92 13:43
از دیدن عکسها کلی لذت بردم شیدا جون خدا حفظش کنه
مامان شیدا
پاسخ
شما لطف دارید محبوبه جون الینای نازم رو ببوسید لطفا
آیسان مامان ماهان
10 بهمن 92 9:49
سلام شیدا جونم خوبی عزیزم،فدای مهربونیت و دلواپسیات بشم..بازم مشکل پارسال چشم داداشمه ..برا یکشنبه و دوشنبه از همونجا دکتر کارخانه و دکتر پرورش وقت گرفتیم برا تزریق کرتن خیلی دلم گرفته شیدا جونم
مامان شیدا
پاسخ
سلام عزیزم توکل کن به خدا ان شاالله ختم به خیر میشه گلم تو باید قوی باشی تا به برادرت هم دلداری بدی
آیسان مامان ماهان
10 بهمن 92 9:52
شیدا خانوم میشه یه زحمتت بدم گلم؟؟ببخشیدا میدونین فاصله تقریبی محل اسکانمون که بزرگراه شهید همت هستش با میدان ونک و جردن چقده باید دو تا مطب و یه روزه حل کنیم مسیرا رو زیاد بلد نیستم..منظورم اینکه همشون تقریبا تو یه منطقه ان یا فاصله ها دوره از هم؟
مامان شیدا
پاسخ
آیسان جون شما آخه کجای همت هستید دقیقا تا من برات آدرس بدم گلم
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 12:26
سلام شیدا خانوم مهربون خودم حالتون خوبه؟با زحمتهای من گلم؟؟الینا جون و همسرتون خوبن؟؟خوب خوب شدی عزیزمبرات بهترینها رو دعا میکنم
مامان شیدا
پاسخ
سلام عزززیزم شما رحمت هستید نه زحمت الحمدلله بهترم ممنونم ازت بابت دعاهای محبت آمیزت
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 12:27
شیدا جونم قالب وب الینا جونی خیلی خیلی ناز شده
مامان شیدا
پاسخ
مرسی گلم آیسان جونم این قالب که مال چند ماه پیشه
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 12:27
یلدای سال قبلم پیدا کردم و کلی از هنرات استفاده کردم ..یه دنیا مرسییییییییی
مامان شیدا
پاسخ
در برابر شما ما میریم بوق میزنیم
آیسان مامان ماهان
17 بهمن 92 12:49
یه خبر خوب برا من ،میدونم شمام خوشحال میشین..داداشیم اومد پیش دکتر کارخانه و پرورش هر دو گفتن عمده مشکلش برمیگرده به توگزویی که داشت اما برا تاری دیدش که قابل درمان هست آب مروارید داره که با عمل جراحی قابل حله.خیلی خوشحالم شیدا جونم..........اینام اشک شوقمههههههههه..فدات بشم
مامان شیدا
پاسخ
خدا را صد هزار بار شکر که به خیر گذشت خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه شاد باشی
آیسان مامان ماهان
23 بهمن 92 10:28
سلام شیدا جونم،خوبی عزیز دلم،خونواده محترم و الینا جونم خوبن؟؟برات مه خوبیها رو از خدا میخوام..گلمی
مامان شیدا
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم شما خوبی ماهان عزیزم چطوره قربون مهربونیات بشم دوست مهربونم هزار تا برای دوست گلم
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:14
مرررسی شیدا جونم شاید شعرت قافیم نداشته باشه،اماااااااا مهربونی داشت یه دنیاااااااااااااا
مامان شیدا
پاسخ
شما با دل مهربون خودت به همه چیز نگاه میکنی عزززززیزم
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:27
نه گلم ،خدایی به قوت قلب و وجود مث شما دوستان بود که من اینقد جرات و اراده پیدا کرده بودم،،مهربونیای دوستام مخصوصا شما هرگز برام فراموش شدنی نیست
مامان شیدا
پاسخ
این حرف ها که لطف شما رو میرسونه گلم اما خدا رو شکر که ختم به خیر شد
آیسان مامان ماهان
27 بهمن 92 9:31
شیدا جونم لباس بابی ماهان جونو آجیام از آستارا گرفته بودن تو تبریز این مدلشو پیدا نکرده بودم برا تولدش،،اما جنسش زیاد مرغوب نبود اولین شسشو هم رنگش پرید..ولی احتمالا اگه عید برسیم بریم آستارا برا الینا جونم میگیرم برات ندا میدم آدرس بدی براش پست کنمعزیز دلمییییییی
مامان شیدا
پاسخ
قربون مهربونیت عزیزم راضی به زحمت شما نیستم قرار شد به پرشین تون سفارش بدم ان شالله که جنسش خوب در بیاد . ماهان عزیزم رو ببوس لطفا
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 12:11
شیدا جون عزیزززززززززززم برات همه شادیها رو از خدا میخوااااااااااااااااام
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 12:12
بوووووووس بوووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووس برا الینای نازنینممممممممممممم
آیسان مامان ماهان
10 اسفند 92 12:12
همیشه بیادتونیم عزیزم
مامان مرضیه
22 اسفند 92 21:38
به به شیدا خانم شما هم که مثل ما دیر به دیر آپ می شید همه چیز زیبا بود امیدوام که همیشه سالم باشید و سال نو رو با سلامتی شروع کنید به ما هم سر بزنید دختر خوشگلمون و ببوسید سال نو پیشا پیش مبارک
پرتو
28 اسفند 92 11:58
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش سال نو مبارک
مامان آروین
1 فروردین 93 14:45
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامانی درسا
7 فروردین 93 2:29
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
لاله
31 فروردین 93 8:23
بانوی گل ، شاهکار زیبای خلقت ، مخلوق دلبری خداوند ؛شادی تو شادی دنیاست . روزت ، ماهت ، سالت ، وتمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 11:37
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی،نثار قلب صبور و مهربانت،روز به اوج نشستنت مبااااااااااارک
maman sima
29 مرداد 93 8:15
اوه خیلی عالی بود عکس رقص شمالی بچه ها هم خیلی جالبه کاش اونجا بودم رقصشون رو میدیدم...
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 9:56
الینای خوشگلممممممممممممممم روزت مباااااااااارکککککککککککککک عسل خانووووووم
فاطمه
24 آذر 93 12:01
عزيزم حالا حال نداشتي همچين ميزي چيدي .قربونت برم ما اگه حال داشته باشيم هم همچين سليقه اي نداريم. روي الينا جون را ببوس.يه سر به ما بزن دوست قديمي
مامان شیدا
پاسخ
شما لطف دارید حتما 
بابا و مامان آروین کوچولو
3 دی 93 17:57
حفل آریائی تان طلائی دل هایتان دریائی شادی هایتان یلدائی مبارک باد این شب و شبهای اهورائی بووووووووووووووووووووووس هزار تا بوس برای دختر نازم و مامانیه هنرمندش
مامان شیدا
پاسخ
سپااااس از محبت شما