الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

الینا و محرم

1392/9/23 20:43
نویسنده : مامان شیدا
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

              یا حسین 

 

  الینا در 50 روزگی  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       50روزگی 

 

   دخترم دو سالت بود که داستان دختر امام حسین حضرت رقیه را برایت تعریف کردم و از تشنگی امام حسین و حضرت علی اصغر گفتم از تیری که توی گلوش زدند بغض کردی و چند تا مروارید از چشمهای تازت پایین آمد فکر نمی کردم انقدر روحت را بیازارد چند بار خواستی تا از اول برایت بگویم که کلوی نینی چی شد یا مامانی بگو گوشش رو پاره کردن . یه شب از شبهای محرم که از  هیئت می آمدیم ساکت نشسته بودی یکدفعه گفتی {البته با زبان بچه گونه خودت} بابایی بیا بریم تفنگت رو بر دار دشمنای امام حسین رو بکشیم بعد خودم امام حسین رو بغل میکنم میارم خونمون از آب سرد کن یخچال بهشون آب میدم به نینیش شیر میدم بخوره دیگه هیچگی هم نیست گوشواره رقیه را بکشه تا گوشش خون بیاد بعد تو تختم می خوابونمشون  . منو بابایی نمیدونستیم بهت چی بگیم تو را بغل کردم و بوسیدم و برات تعریف کردم که اونها الآن تو بهشت هستن و ..... اما تو اصرار به کشتن  دشمنا داشتی .     

                        الی 

       گل

       الی3

 

تو محرم و مسجد و دسته سینه زنی رو خیلی دوست داشتی  3 سالت بود که اومدی و گفتی مامان برام پرچم زهرا درست کن من مانده بودم پرچم زهرا چیه . گفتی از اونها که تو دسته ها میگیرن دستشون  نمیدونم چرا اسمشو گذاشته بودی پرچم زهرا .برات با مقوا پرچم درست کردم و رو نوشتم یا حسین . تو خونه راه میرفتی و سینه میزدی و پرچم رو تکان میدادی و یا حسین و یا زهرا میگفتی از من هم میخواستی تا باهات بخونم و همراه بشم . 

 

 

الینا جلوی مسجد

           الینا

 

عزا دار امام حسین بعد از عزا داری خانه خاله فهیمه

         الی2

 

امسال هم که منتظر بودی غروب بشه بریم مسجد عزا داری و دو سه شبی هم با دسته سینه زنی همراه بابایی رفتی یه شب هم بردیمت نمایشگاه محرم که ماکت صحنه کربلا و حرمین را درست کرده بودن و تو مرتب سوال میکردی که دشمنا کجا هستن ؟ رقیه کجاست ؟ این حرم کیه ؟ این دست کیه ؟گهواره نی نیش کو ؟ علی اصغر چرا گلوش خون میادو ....   منو بابایی یکی یکی به سوالا ت شما جواب میدادیم .وقتی هم که شبا بر میگشتیم خونه توی  ماشین سینه زنی سه نفری داشتیم یا خودمان میخواندیم یا سی دی میگذاشتیم البته به انتخاب شما .  

 

نمایشگاه محرم

         نملیشگاه

ظهر عاشورا هنگام آتش زدن خیمه ها

         عاشورا 

 عزا دار کوچولو کنار خیمه حضرت زینب

         الی و خیمه

 

   امیدوارم همیشه پیرو راستین امام حسین باشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله فهیمه
19 آذر 91 22:31
قربون دل پاکت عزیزکم .


تشکر خاله مهربون
مامانی درسا
20 آذر 91 2:33
مامان شیدا جون سلام خوشحالم از آشنایی شما ....... هزار ماشاالله دختر ماهی دارین انشاالله همیشه همین طور زیبا وسالم و شاد باشه انشاالله خداوند همیشه به زندگیتون لبخند بزنه عزیزم ...... منم لینکتون کردم ...... ممنون


ممنونم عزیزم
مامان کوثری
20 آذر 91 11:23
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید


سلام . خسته نباشید ما از شما ممنونیم
مامان ماهان
19 اردیبهشت 92 10:13
اييييييييييييييييييييييييييي جوووووووونم فدات بشم الينا جون پنجاه روزگيت چغد ناااااااااااااااااااازي...خاله *•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپم



بوووووووووس برای خاله جون و ماهان جووووونی