الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

آتلیه امید

1391/8/8 12:22
نویسنده : مامان شیدا
758 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم یه ماه بعد از تولدت بردمت آتلیه تا چند تا عکس خوشگل از شما خانم طلای خودم بندازم بماند که تنظیم ساعت خواب وسر حال بودنت با وقت آتلیه یه کم سخت بود اما بلاخره بعد از دو ساعت شما آماده شدی البته خیلی خانمی کردی وکلی با خانم عکاس دوست شده بودی وایشان توانستند عکسهای خوبی بگیرند.                 

 

 این هم چند تا از اون عکسها            

 

 

                                              

             عروس کوچولو       

    

    

            الی جگر   

 

 

             الی با شنل  

   

            الی یه بوس بده   

  

      الی وچند عکس   

  

          الی در میلن پر   

   

             بخند به دنیا عزیزم   

  

             عسلی با کیک تولد  

  

       عروس خانم در حال توپ بازی  

 

  

        لا حول ولا .....      قربون قد و بالات قربون چشم سیات مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله فهیمه
24 مهر 91 17:06
خاله فدات با این عکسهای خوشگلت .ماشالله بگیم چشم نخوره قند عسلمون.


مرسی خاله جونم دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه(الینا)
عمه الناجون
28 دی 91 11:18
سلام
ماشاءا... چه دخمله نازی دارین خداحفظش کنه
اگه مایل بودین باهم تبادل لینک داشته باشیم. مرسی


سلام شما لطف دارید خوشحال میشم عزیزم.من لینگتون کردم
مامان مریم
6 بهمن 91 8:45
قربون خنده های نمکیت عزیزم..همشون خوشگل بودن...


مرسی عزیزم
سولماز
1 خرداد 93 1:37
سلام به طور اتفاقی با وب زیبا ودختر نازتون اشنا شدم وتقریبا همه پست ها را خواندم خیلی ترسیدم بابت گوش دختری ولی خداهمیشه حافظ فرشته هاش همیشه شاد وخوش در کنار خانواده باشید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان شیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که وقت گذاشتی خییییلی خوشحال شدم .دوست خوبم آدرس وبت نمیاد اگه ممکنه برام آدرستون رو بزارید ممنون