الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

عکسهای آتلیه دو سالگی

1389/10/10 12:07
نویسنده : مامان شیدا
571 بازدید
اشتراک گذاری

               

                 

                 

 

 

                  لبخند  

                                                                                                                                                        عینک  

   

    

                      نگران 

 

                                                                                                                                                                کوزه   

    

                        خوش تیپ  

  

                      انگشت به دهان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
14 آبان 91 12:43
وااااااااای چه کفشدوزک نازی خیلی جیگری عزیزم تولدت مبارکلباستم خیلی قشنگه مامانی الینا جون منم با افتخار لینکتون میکنم و خوشحال میشم همیشه بهتون سر بزنمالینا جونو از طرف من ببوسیدش


مامان الیسا جون از لطف شما ممنونم وازآشنایی و دوستی با شما بسیار خوشبختم

سپیده
16 آبان 91 1:18
سلام. با تشکر از شرکت در مسابقه. لطفا تبلیغ نفـــــرمایید و اجازه دهید دوستان به سلیقه خودشان رای دهند. با تشکر http://koodakeman91.niniweblog.com/
مریم (مامان آندیا)
29 آبان 91 18:01
چه دخمل نازی داری عزیزم.....خدا واست نگهشداره.....اگه دوست داری هم و لینک کنیم





ممنونم لطف دارید. با کمال میل خوشحال میشم
مامانی فری
27 مرداد 92 15:06
عزیزم عکسات خیلی قشنگه

>منم میخوام باهات د.وست بشم [ماچ


ممنون گلم باعث افتخار. من هم دوست دارم با شما دوست بشم من لینگتون کردم