الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

خوابیدن

1391/7/17 2:31
نویسنده : مامان شیدا
579 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

  لالایی گویمت خوابت نمی یاد                             بزرگت میکنم یادت نمییاد  

                          Baby Cute

 

عروسک کوچولوی من قبل از به دنیا آمدنت کلی کتاب تربیتی و روانشناسی کودک خواندم و تصمیم گرفتم مطابق دستورات آن با عشقم برخورد کنم در مورد خواب کودک نوشته بود نباید بچه را روی پا  یا در اغوش گرفت و خواباند بلکه باید در رختخواب گذاشت و با لالایی و نوازش طفل را خواباند من هم همین کار را کردم شما خانم عسلی را توی تخت پارکت می گذاشتم دستهای کوچکت را در دستم میگرفتم یا با موهایت بازی میکردم و برایت لالایی می خواندم خیلی زود خوابت میبرد و همیشه تلویزیون و یا رادیو روشن بود تا به صدا عادت داشته باشی که اگر قرار باشد بیرون از خانه باشیم به راحتی بتوانی بخوابی . یادمه عروسی مرتضی پسر خالم با وجود صدای بلند ارکستر حدود دو ساعت خوابیدی . قربون دخترم برم که انقدر خانومه و مامانش را اذیت نمی کنه    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)