الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

آرزوی 4 ساعت خواب

1387/11/28 16:10
نویسنده : مامان شیدا
314 بازدید
اشتراک گذاری

                                

                                                2baby.gif       

                             

                                                                                                  چقدر دلم میخواهد چند ساعت پشت سر هم بخوابم جوجوی من تا میاد چشام گرم بشه میزنی زیر گریه یعنی پستانک از دهانم افتاده باید بلند بشم بیام بالای سرت پستانکت را بهت بدم و دوباره برگردم توی رختخواب آخه عسلم تو خواب از کجا میفهمی پستانکت افتاده . یعنی میشه یه شب 4 ساعت پشت سر هم بخوابم .      

 

                            6.gif

 

                                                                       

 

  از اول هم دلم نمیخواست بهت پستانک بدم برای سیسمونیت هم آقای فروشنده به زور یکی بهمان داد اما دکترت  گفت پستانک بهش بده چون با هول زیادی سر شیشه را مک میزدی و شیر میپرید توی گلوت چون ریه ات مشکل داشت میترسیدیم آسیبی بهت برسه به همین خاطر مجبور شدم بهت پستانک بدهم . الهی مامان برات بمیره وقتی بخوام از پستانک بگیرمت چه عذابی باید بکشی از حالا دل نگران آن روز را دارم .  

   

    

                                           Baby1g.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)