الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

مسابقه یا بازی وبلاگی

1392/3/19 17:09
نویسنده : مامان شیدا
526 بازدید
اشتراک گذاری

   

      فرشته کوچولوی من سه تا از مامانای دوستات من رو به یه مسابقه 
                دعوت
کردند این پست مخصوص این مسابقه است .

                      سلام به دوستهای خوب و گل خودم .

دوستای خوبم لاله جون مامان_ ترمه عزیزم و مریم جون مامان _ثنا گلم و مامان کوروش نازنینم لطف کردند و  من رو به یه بازی یا مسابقه اینترنتی دعوت کردند اینطور که من متوجه شدم باید سه دلیل ساخت وبلاگم رو اینجا بنویسم و از سه تا دوستای  دیگه نی نی وبلاگی خودم هم بخوام که اینکار رو انجام بدن .

                                       اما دلایل درست کردن وبلاگ

همیشه دوست داشتم خاطرات شیرین دختر نازم را ثبت کنم دفتر مخصوص خاطرات کودک را هم همراه سیسمونی خریدم اما وقت نکردم بنویسم تا اینکه با نی نی وبلاگ از طریق خواهرم آشنا شدم وتصمیم گرفتم برای الینای قشنگم یک وبلاگ درست کنم تا خاطرات کودکی پرنسسم را در آن بنویسم زیرا مزیتهای زیادی داشت  1 - خاطرات همراه میشود با عکس و شکلکهای با نمک که برای بچه ها جذابیت دارد .  2- آشنایی  و دوستی با مامانهای دیگه که میتوان ازتجربیات شان چیزهای زیادی یاد گرفت در غم و شادیهایشان شریک شد و  بی هیچ منتی ازشون عشق و انرزی گرفت 3-ومهمتر از همه اینکه میتوانم گوشه ای از عشق خودم را برای تنها بهونه زندگیم به یادگار بگذارم تا اگه در آینده   بودم که با هم خاطرات را مرور کنیم و لذت ببریم واگر نبودم الینا من بداند که مادر چقدر دوستش داشت ومدیون بودنش بود او بود که حس قشنگ مادری را  بعد از 15 سال انتظار برایم به ارمغان آورد او بود که خانه مان را پر از شور و شادی کرد او بود که ........ ودر آخر او کسی بود که روزهای قشنگ زندگیم را مدیونش هستم .

                                و دوستانی که دعوت میکنم


                                        خواهرم  فهیمه مامان مهتای عزیزم

                                                مامانی از وبلاگ انتظار

                                            مرضیه جون و محمد فرهام نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
30 بهمن 91 12:41
شیدا جون خیلی خوب نوشتی علت ساخت وبلاگو ان شالله که همیشه براش بنویسی


ممنونم عزیزم
خاله فهیمه
30 بهمن 91 13:26
مزسی خواااااااهر که ما رو هم قابل دونستی

اختیار دارید شماهمیشه برای ما عزیز هستید
FARIBA
30 بهمن 91 16:41
سلام مامانی ما سفرمون کنسل شد.برای همسزی کاری پیش اومد نشد بریم عزیزم مامان مهتا خواهرته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی جالبه......چون من اوایل همیشه شما دوتا رو باهم قاطی میکردم....


حیف شد اما حتما مصلحتی در کار بوده ان شاالله در اولین فرصت امام رضا می طلبتتان
بله فریبا جون فهیمه مامان مهتا خواهرعزیز منه راستی چرا قاطی می کردی ؟بچه ها که هیچ شباهتی به هم ندارند.
مامان مرضیه
30 بهمن 91 22:53
َسلام شیدا جون ممنون که به ماهم خبردادید من نمیدونم باید توی وب خودم بنویسم یا ...... امیدوارم موفق باشید


عزیزم اگه دوست داشته باشی توی وب خودت باید بنویسی
انتظار
1 اسفند 91 15:17
سلام دوستم ممنون که من و هم قابل دونستی و دعوتم کردی خیلی قشنگ نوشتی انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی و خاطرات دخملی گلمون و همچنان بنویسی عزیزم [hr


ممنونم دوست خوبم نظر لطف شماست .


محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 8:41
محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 9:21
سلام عزیزم . ما ساکن بجنورد(خراسان شمالی)هستیم شما چطور؟


سلام ما اهل تهران هستیم اما در کرج زندگی میکنیم
مامان کوروش
3 اسفند 91 9:55
عزیز دلم کامنتها تائیدی نیست و ثبت می شه ، احتما نی نی وبلاگ مشکل داشته . ممنون که سر می زنی و مرسی که به دعوت ما جواب دادی
آشنایی با دوست خوبی مثل شما برای من افتخاره


برای من هم دوستی با شما افتخاره کوروش عزیزم را ببوس
رسول
5 اسفند 91 15:26
امیدوارم انقدر بنویسی تا بزرگ شد خودش ادامه بده............
بووووووووووووووووووس
من آپم


من هم این آرزو رو برای همه مامانا دارم
پرنسس
5 اسفند 91 15:28
اون وبلاگه رسول ماله پسر عمومه آدرس اشتباه بوووود ما آپیم
لاله
6 اسفند 91 10:13
سلام شیدا جون من فکر کنم اگه واقعا"مسابقه ای باشه برنده اون مسابقه باید شما باشی . خیلی قشنگ نوشتین



سلام شما لطف دارید.من هم فکر میکنم برنده ام نه در مسابقه بلکه در داشتن دوست های خوبی مثل شما
مامان ماهان
9 اسفند 91 9:16
سلام مامان شيداي عزيزو اليناي خوشگلم انشالله سلامت و خوشحال باشيد..دلايل وبلاگت دلنشينه تبريك از ته دل بخصوص بخاطر مورد سوم ضمنا عزيز دلم ممنون كه حواست به من هست...متاسفانه يه مدتي كه شوك عصبي گرفتم هراز گاهي قندم به شدت افت ميكنه و با كله ميافتم...هفته گذشته ام تو اداره وسط جلسه اينطوري شدم و دو سه روزي بستري بودم ..شكر خداالان بهترم اليناي نازو از طرف من بوسش كن..


سلام دوست خوبم ممنون از اظهار لطفتون . عزیزم امیدوارم هر چه زودتر سلامتی ات را بدست بیاوری حتما به ماهان جون خیلی سخت گذشته
مامي كيانا
9 اسفند 91 9:55
سلام عزيزم فكر كنم دلايل همه مامانها از نوشتن وبلاگ و دلايل دوست داشتن وبلاگشون يجورايي به هم شبيه
همه مون عاشق بچه هامون و خاطره هاشون هستيم
انشالله موفق باشيد و وبلاگو يه روز بديد دست اليناي گلم تا خودش از دنياش بنويسه





سلام ممنون . بله درست میگویید همه ما از وقتی مادر شدیم فقط به عشق گلهامون نفس میکشیم و دلیل هر کارمان فقط و فقط بچه هامون هستند به امید به ثمر نشستن گلهای زندگیمان
fariba
12 اسفند 91 13:39
نمیدونم چرا؟منم از همین تعجب کردم چون بچه ها شباهت ندارن!شاید من خیلی باهوشم


هم با هوشی هم حس ششم قوی داری دوست خوبم
مامي كيانا
13 اسفند 91 9:41
سلام دوست خوم كم پيداييد؟ منتظر پست جديد هستيم نگران شديم


سلام عزیزم ممنون که جویای حال ما هستید یه کم مریضم وهمزمان بنایی هم داریم ان شالله در اولین فرصت پست جدید میزارم


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 اسفند 91 16:12
عزیزم انشاا... همیشه خاطرات زیبا و شاد بنویسی توی وبلاگ الینای عزیز خیلی زیبا نوشتی دوستی با شما باعث افتخاره عزیزم با اجازه لینکتون کردم


ممنون از لطفتون . عزیزم دوستی با شما باعث خرسندی منه من هم با افتخار لینگتون کردم
عسل جون
14 اسفند 91 21:20
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ
خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم نخوری؟:
خوشگله مامان الینا واقعا بهتون تبریک میگمO
راسی پیشم منم میاین؟
من منتظرما
اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com
اینم که وب تقویمامه:
http://babyframe.blogfa.com

به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ
الینا جونم به مامانت بگو دیر نکنه
قربونت برم


شما لطف دارید . حتما الان میام پیشتون
FARIBA
15 اسفند 91 1:38
عزیزم خصوصی داری


مامان ماهان
19 اسفند 91 12:00
سلام شيدا جونم حالتون خوبه ،،خانمي خيلي وقته نيستيد بروز نميكنيد..خداي نكرده نگراني كه وجود نداره؟؟ البته خودمم خيلي وقته نبودما اما به شما و الينا جونم سر ميزنم و از دور ميبوسمش


سلام ممنون که جویای حال ما هستی دوست خوبم کمی کسالت اساسی داشتم و همزمان یه کم بنایی ونتونستم چیزی بنویسم اما همیشه به دوستای گلم سر زدم ماهان گلم را ببوس
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:28
سلام خوبی دوست عزیز آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین راستی شماره ای هم برای من نیومده بود
FARIBA
24 اسفند 91 0:48
مامانی پست جدید نمیذاری؟؟؟؟؟حتما داری حسابی خونه رو تمیز میکنی؟؟؟ دلمون تنگ میشه ها


دوست خوبم هم مریض بودم هم بنایی داشتیم و هم مغزم هنگ کرده هر کار می کنم نمیتونم چیزی بنویسم پنج ماه از خاطرات الی رو ننوشتم چشم در اولین فرصت . اما مرتب به شما دوستای خوبم سر میزنم
مامی کیانا
26 اسفند 91 10:05
با آرزوی سالی پر از شادی و سلامتی پیشاپیش سال نو تبریک میگم شاید فرصت نکنم دوباره بیام خداحافظ تا سال بعد


ممنون دوست خوبم من هم برای شما بهترین ها را آرزو مندم
fariba
26 اسفند 91 13:17
امیدوارم ا لان حالتون خوب باشه و زودتر شرایطتون ب حالت قبل برگرده و با خاطرات و عکسأی خوشگل الینا جون مارو هم شاد کنید.بوس.بوس


خیلی لطف داری عزیزم ممنون که نگران ما هستی هزار تا بوس برای شما و محمد حسین جونم
مامانی هدیه
27 اسفند 91 16:35
سال نو پیشاپیش مبارک


مرسی بر شما هم مبارک باشه دوست خوبم
مامان مریم
28 اسفند 91 18:19
شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک



نوروز شما هم مبارک عزیزم
هانیه صفری
28 اسفند 91 19:46
سلام شما رو لینک کردم.شما هم منو لینک کنید.



یه وبلاگ دیگه هم دارم تو پرشین بلاگ.اگه وقت کردین به اون هم سر بزنین.آدرسش:http://8i.persianblog.ir/


سلام عزیزم پس چرا آدرس نگذشتی منتظر آدرست هستم
پرنسس
29 اسفند 91 3:15
لبتان پر خنده قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده ونوروزتان فرخنده باد . . .
مامان مرضیه
30 اسفند 91 8:25
سلام شیدا جونم ممنون عزیزم امیدوارم که شماهم سالی پراز برکت و سلامتی وسربلندی و سرزندگی داشته باشید همراه با عزیزانتون ایام به کام
پرنسس
16 فروردین 92 23:25
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤