الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

بازی وبلاگی

1392/3/19 18:50
نویسنده : مامان شیدا
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای وبلاگیم و آرزوی سلامتی برای نی نی های گلشون .آیسان جون دوست خوبم و مامان ماهان گلم  لطف کرده و منو به یک بازی وبلاگی دعوت کرده من نیز اطاعت امر کردم

1بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟ اینکه اجل مهلت نده تا تنها بهونه زندگیم رو بزرگ کنم و عروس شدنش رو ببینم واون تو این دنیای بی رحم بدون مادر بمونه گریهاسترس


, 2اگر 24 ساعت نامرئی بشی چه کار میکنی؟ میرم فضولی مخصوصا پیش اونایی که ادعا میکنن دوستم دارن تا ببینم راست میگن یا نه متفکر


3:اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5تا12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟ برم گردونه به سال دوم ازدواجم و الینا اون موقع به دنیا بیاد تا مامان وبابام آرزو به دل از دنیا نرن خیال باطل  اگر هم نتونست اقلا سایزم رو مثل آیسان 38 بکنه نیشخند بازم نمیشه 44 هم قبوله عصبانینه ای بابا ماشین بنزی BMW چیزی برای الینا میخوام چون تازگی گیر داده ماشینی میخواد که سقفش باز بشه... بازم نه تعجب ای بابا آقا غوله بیا برو یه رئیس جمهور خوب برامون انتخاب کن این رو که میتونیخیال باطل


4:از میون اسب"پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟  کلا با حیوونا میونه ای ندارم اما اگه ناچار به انتخاب باشم اسب متفکر


5:کارتون مورد علاقت چیه ؟  نمیتونم یه کارتون انتخاب کنم 1- آن شرلی  2-مدرسه موشها 3- خانه مادر بزرگه 4-سیندرلا و کلی از  کارتون های وال دیسنی و.....


6-:در پختن چه غذایی مهارت نداری؟ دستپختم خوبه وبه قول همسری حرف نداره نیشخند (چه اعتماد به نفسی)


7:اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ با شرمندگی جیغ و داد . اعصاب معصاب یوخ اما زودکوتاه میام و پشیمون میشم کلا عصبانی و دعوا بللللله اما قهر نهههههه


:با مرغ دریا "اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟ آهای مرغ دریا از جدل بر سر این اورانیوم تو این دنیا خسته شدم


9:دو بیت شعری که دوست داری

در دو عالم دردت ای دلدار بس باشد مرا
                                                   کافر عشقم اگر غیر تو کس باشد مرا   با تو باشم وسعت دل بگذرد از عرش هم   

                                        بی تو باشم هر دو عالم یک قفس باشد مرا قلب


9:اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یه روز از آینده یا گذشته سفر کنی کجا میری؟ میرم به روزگار ی که هنوز ازدواج نکرده بودم و مادر و پدرم زنده بودن و در آغوششان آرامش میگرفتم  در آینده هم لحظه ای که الینا سر سفره عقد داشت ازمون اجازه میگرفت و با عشق بله میگفت


:چه رنگی هستی؟ سبز سبزم ریشه دارم


12:اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری انگلیس به خاطر هوای ابری و بارونیش  مژه


13بهترین sms inboxگوشیت چیه؟ سئوال بالای 18 سال تو وبلاگ بچه ها ممنوع


اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟... امشب که حسش نیست اما فرداشب باشه شرمنده بازم حالش رو ندارم خجالت  نیشخند آخه اسم سه نفر رو بگم بقیه ناراحت میشن اصلا هر کی فردا شب آمد خونمون قدمش سر چشم دیگه یه نون پنیر که این حرف ها رو نداره


اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ .. حسادت ووو دشمنی


کسی را که بخواهی ملاقات کنی ؟ تو رویا مادر و پدرم  ....در واقعیت همسرم و دختر نازم که بدون اونها نمیتونم زنده باشم


اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ ... الینا تمام هستی مامان وبابا


خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ ... خیلی  فکر کردم اما به نتیجه ای نرسیدم متفکر


کاشکی.....؟ دنیا پر از صلح و آرامش بود و.....لبخند

 

 آیسان جونم ممنون که منو به این بازی وبلاگی دعوت کردی

 دوستاني كه به اين مسابقه دعوت ميكنم:

مامانی درسا جونم

فهیمه جون مامان مهتاجونم

فاطمه جون و الینا جونم

وتمام دوستای وبلاگی گلم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 18:01
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
مامانی درسا
20 خرداد 92 3:54
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود ........ دخترم خوبه؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم ممنون بابت دعوتت بزودی مینویسم .......




ممنون ما خوبیم درسا جونم چطوره ؟دل ما هم برا شما تنگ شده بود منتظر پست جدیدت هستم .
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:29
سلام شدا جونم ،ممنونم كه تو بازي شركت كردي..تو و الينا نازو ميبوسم


سلام گلم ممنون از شما که ما رو قابل دونستی و دعوت کردی
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:31
الهييييييييييييييييي آيسان به فدات اين سايز 38 ام قابل شما يكي رو نداره...تازشم بازم رژيمم كه بشم 36 شيدا جونم..اون استايلم ديدني خواهد بود....اين آقا غوله رو ميكشم اگه خواسته شما و الينام رو برآورده نكنه و ماشينbmw برا الينام ظاهر نكنه


اخ خدا از زبونت بشنوه که سایز ما هم بشه38 وبا اون ماشین از ما بهترون بریم ددر
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:33
شيدا خانوم،اين 7 وهشتت كشت منو...چه درد و دلي انصافا و با چه كسي


شرمنده همین که از دستمون بر میاد
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:35
عززززززززززززززززززززززززززززيز دلم خدا روح پدر و مادرامونو غرق رحمت كنه.........انشالله زمان عشق و ازدواج الينا جونم در كنارش خواهي بود


خدا همه پدر و مادرهایی که سایه شان بر سر فرزندانشان نیست را بیامرزد و بهشت را ماوایشان کند...... در مورد دعایت هم ممنون امیدوارم که همه والدین همچین روز قشنگی را ببینند
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:36
شيداييييييييييييييييييييييييييي اين مورد 13 رو يواشكي بهم ميگــــــــــــــــــــــي


آیسان جونم شماره میدی یا تو خصوصی بزارم
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:39
شيدا جوني برا اين 14 خودمم پايه ،پايه ام...راس ميگي به كسي نگو كه ديگرون ناراحت بشن خودم مييام جاي سي و سه نفرم ميخورم...راستي سه نفر يا سي و سه نفرفك كنم سه اسم يه پلي تو يه جايي هستش همون سي و سه درسته..آقااااااااااا من هستم...


اگه مهمونم همچین گلی باشه هر وقت و هر ساعت در خدمتم قدمت روی چشم فقط دستور بده چی درست کنم گلم نون پنیر اسباب شرمندگیه
مامان ماهان
20 خرداد 92 8:43
اي جون دلم،شما شبيه به زيبايي هلو، طراوت توت فرنگي و شيريني طالبي از نوع آتشي هستين


بابا به بچه مردم توهم نده .البته از اینکه شما به من لطف دارید که حرفی نیست اما گلابی وپرتقال هم بد نیست همه که مثل شما خوش تیپ نیستند
فاطمه مامان الينا گلينا
20 خرداد 92 9:01
سلام عزيزم .مرسي كه ما را به اين بازي دعوت كردي.اما نمي دونم چي كار كنم الان؟؟؟
البته از سوالات كپي گرفتم تا جواب بدم .همينه؟


سلام گلم بله فقط جواب بده .از این که دعوتم رو پذیرفتی ممنون .دخمل گلتم ببوس
مامان ماهان
20 خرداد 92 9:53
سلام گلم ممنونم ازشما... شوهري بنده هم كامپوتر خونه رو خراب كرده..ميدركمت عزيز دلم...انشالله بعدا مفصل ميحرفيم


سلام آیسان جونم پس همسری شما هم مثل بنده هنرمند هستند .البته بنده میخواستم برم فیسبوک که تنظیمات کل اینرنت را به هم زدم .به خاطر همین که این سایت های مضر را فیلتر میکنند نگران کامپیوترهای ما هستند کیه که قدر بدونه

ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
20 خرداد 92 10:05
من همیشه از جواب مورد 1 دلهره دارم
مورد 13 جوابشو خییلی با حال دادی واقعاً
شما آذری هستی شیوا جون من هم یه جورابی میشه گفت آذریم


.امان از سوال شماره یک که همیشه برای من کابوس . در ضمن من آذری نیستم اما دوست های آذری زیادی دارم که از اونها چند کلمه ای یاد گرفتم . من اصالتا اهل تهرانم اما کمی دور از وطن زندگی میکنم (کرج ) آخه همسرم اهل کرج هست
مامان عبدالرحمن واویس
20 خرداد 92 13:28
عزیزم جوابات خیلی باحال بو.د


ممنونم دوست خوبم
فاطمه مامان الينا گلينا
21 خرداد 92 10:34
جالب بود عزيزم جواب دادم.


مرسی که دعوتم رو پذیرفتی اومدم زود زود
پرتو
22 خرداد 92 10:21
سلام دوست خوبم حسابی کیف کردم از جوابایی که نوشتی کاملا خالص و بی ریا بود خلاصه خیلی باحال بود عزیزم انشاالله همیشه شاد باشین کنار هم


ممنونم پرتو جونم .مواظب خودت و نی نی گلت باش ما بی صبرانه منتظر آمدنش هستیم
مامان مریم
22 خرداد 92 15:59
جوابا خیلی بامزه بودن ..ایشاله که سالهای سال در کنار هم بخوبی وخوشی زندگی کنین و نتیجه هاتونم ببینین


شما لطف دارید مریم جون مهتاب گلم را ببوسید
مامان عبدالرحمن واویس
23 خرداد 92 16:26
مامانی به ماهم سربزنیدلطفااااااااااااااااچشم حتما گلم آمدم
لاله
24 خرداد 92 12:50
با جمله سازیت کلی حال کردم


پس به خودم امید وار بشم
محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 8:55
3خیلی باحال بودراستی شما بودی که واسه من کامنت گذاشتی؟
دوستم از بس دیر به دیر آپ میکنی شک میکنم که شما بودی یا یه مامان شیدای دیگه بوده


محبوبه جون حالا دیگه موندی من کدوم شیدا هستم گلم درسته دیر به دیر آپ میکنم اما فکر نمیکردم از یادتون برم اما شما هم زود به زود به ما سر نمیزنی اما من دوست جونیهامو خیلی دوست دارم الینای گلم رو ببوس لطفا
ارلا
25 خرداد 92 23:15
سلام دوست من وبلاگ بیستی داری خوشحال میشم به من سر بزنی اگه تبادل لینکم کنیم چه بهتر بهم نزدیک تریم


ممنونم دوست گلم با افتخار لینگ شدید
محبوبه مامان الینا
27 خرداد 92 11:32
ای جان...شرمنده بخدا
اما شیدا جون باور کن من خیلی بهت سر میزنم که ببینم آپ کردی یا نه؟
از این به بعد هر وقت اومدم یه شکلک واست کیزارم تا بدونی که آمدم اما نبودی
بوووووووووس برای دوست باوفای خودم و الینای نااااااااااز


ممنونم دوست خوبم من و الینا هم دوستای گلمون رو میبوسیم و میگیم دوستون داریم یه عالمه
مامان عبدالرحمن واویس
28 خرداد 92 9:26
خصوصی عزیزم


آمدم گلم
مامی کوروش
29 خرداد 92 14:23
شیدا جون خدا پدر و مادر محترمت رو رحمت کنه
خوشحالیم که شما هم مثل خودمان بی اعصاب هستید !!!


ممنونم خداوند مادر و پدر شما رو هم براتون نگه داره .دوست جونی بزن قدش ♥♥
محبوبه مامان الینا
29 خرداد 92 14:25


ممنون گلم
مریم (مامان ثناجون)
30 خرداد 92 1:25
جوانات بیست بیست بود
ولی خیلی ناراحت شدم که مامان بابات در کنارت نیستند
بوسسسسسسسسس


ممنونم دوست خوبم هزار تا بوس برای شما و ثنای گلم
مامان مرضیه
5 تیر 92 23:59
به به سلام چه کاردستی هایی درست کردی خاله جون مثل خودت ماه
عکسهاتونهم عالی شدن مهم اینکه الینا عالی باقی کارها مهم نیست
شیدا جونم شما هم دیر به دیر آپ میشینا


ممنونم گلم شما لطف دارید . در مورد اپ هم راست میگی کمی تنبل هستم چشم از این به بعد سعی میکنم تند تند آپ بشیم اما به شما زیاد سر میزنم شما هم کم پیدایی در هر حال ما دوستون داریم و هزار تا بوس برای محمد فرهام عزیزم