الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

مو کوتاه میکنیم آی مو کوتاه میکنیم

1392/3/20 15:13
نویسنده : مامان شیدا
795 بازدید
اشتراک گذاری

قند و نبات مامان هوا گرم شده و موهای تو هم خیلی بلند و نمی گذاری توی خونه برایت ببندم از بیرون هم که می آییم اولین کاری که میکنی موهایت را باز می کنی .شبها هم که می خوابی سرت عرق میکنه . با اینکه اصلا دلم نمی خواهد موهای پر پشت و قشنگت را کوتاه کنم اما مجبورم . اینطوری در تابستان خیلی اذیت میشی . خودت هم تا دیروز دلت نمی خواست کوتاهشان کنی اما دیروز آمدی و وگفتی (مامانی موهام ازتم میکنه گیجی بیار کوتاهش کن جیجه)گفتم مامان جون من که نمی توانم باید بریم آرایشگاه . امروز صبح رفتیم آرایشگاه ستاره پیشه خاله سعیده (دوست مامان ) خاله سعیده هم همیشه مخالف کوتاه کردن موهات بود اما دیگه مجبور شد اول موهای قشنگت را بافت و قیچی کرد و گفت بیا بگیرش و یادگاری نگهش دار . بعد موهایت را مصری فانتزی جلو بلند زد وای که چقدر قشنگ شدی جگر مامان

 

             

                         الینا عسلی قبل از کوتاهی خرمن گیسو

      قبل

              

                                عروسک مامان در حال کوتاهی موهاش

                 مو کوتاهی

              

                       الینا گلینای من بعد از کوتاهی موهاش

         بعد از کوتاهی

             

                     وای چقدر بهت میاد موهای کوتاه عزیز دلم

         جگر مامان

              

 

                                      مبارک باشه شاهدوخت من 

 

 

                 قربونت برم الهی                    دختر من چه ماهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بابای الیسا
27 آذر 91 18:21
عزیزم در هر دو حالت قشنگی اما موهای کوتاهم بهت اومده ای بلا


ممنون چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 18:49
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان محمدفرهام
28 آذر 91 12:42
شیدا جونم یلدای شما هم مبارک
موهای دخملی هم خیلی ناز شده
خداحفظش کنه


ممنونم عزیزم
مامانی درسا
29 آذر 91 2:41
ای جونم مثل ماه شدی مبارکت باشه عروسک


مرسی نظر لطفتونه
رسول
29 آذر 91 12:06
با افتخار لینک شدید
راستی مبارکه عسیســـــــــــــــــــــــم


مرسی منا جون باعث افتخاره من هم شما را لینک میکنم
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 7:17
وای الینا جونم همه جورش شبیه عروسکهای خوشگلی عزیزم
ممنون از لطفتون
با کمال افتخار لینک شدید
راستی یلداتون مبارک


شما لطف دارید مرسی عزیزم .
زمستان خوشی را برایتان ارزو مندم
سپیده
30 آذر 91 14:11
روي گل شما به سرخي انار
شب شما به شيريني هندوانه
خندتون مانند پسته
و عمرتون به بلندي يلدا
یلدا مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


مرسی دوست خوبم روزهای پر خوشی را برایتان ارزو مندم
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:43
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا
دلتون قد یه دریا
توی این شب های سرما
یادتون همیشه با ما

یلدا بر شما مبارک




مرسی دوست خوبم بر شما هم مبارک باشه
مامان کوثری
1 دی 91 0:20
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره
http://ninimod.niniweblog.com/
http://niniparti.niniweblog.com/


ممنونم چشم حتما
خاله فهیمه
1 دی 91 13:48
مبارکه .خوشمل بودی خوشمل تر شدی جیگیلی خاله.



مرسی خاله جخون مهربون .الینا دوست دا،ه یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
لاله مامان ترمه جونی
3 دی 91 1:58
سلام شیدا جون ممنون که به ما سر زدین باعث افتخاره که لینکتون کنم در ضمن دخملتون خیلی خشتله


سلام عزیزم نظر لطف شماست ممنونم
آدرینا
4 دی 91 1:24
وای چه دخمل ملوسی


ممنونم عزیزم
مریم (مامان ثنا)
4 دی 91 22:38
وای عزیزم ماه بودی ماه تر شدی.چقدر بهت میاد خاله جون...مبارکت باشه


ممنونم شما لطف دارید
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
1 بهمن 91 18:01
فدای اونهمه خرمنت
چه ناناز شدی خاله
با افتخار لینک شدی عزیزم


ممنونم از شما با وبلاگ زیباتون