الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

روز دختر

1392/6/22 22:26
نویسنده : مامان شیدا
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من
با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

الینای قشنگم

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته هایت برسی
دخترم روزت مبارک
::

 

    

  ای زیبا ترین گل هستی روزت مبارک

 

 از هفته پیش تصمیم گرفتم روز دختر برای شما و مهتا یه جشن مفصل بگیریم اما به خاطر خستگی اثاث کشی دایی امیر و سفر یک روزه به دماوند فقط تونستم به همراه خاله فهیمه یه مهمونی کوچولو براتون بگیریم دلم میخواست همه چیز با نظر شما باشه آخه روز تو بود تنها بهونه من برای زندگی ازت پرسیدم شام چی درست کنم میخواهی بریم بیرون ؟گفتی : نه برام خورشت سیاه درست کن لفطا من و بابا  به کمک هم غذا را گذاشتیم و سه تایی  رفتیم تا برای شما هدیه بگیریم توی مغازه از عروسک کیتی خوشت آمد و گرفتی و کلی از من و بابایی تشکر کردی بعد رفتیم فروشگاه لوازم التحریری و یه بسته ماژیک برایت خریدم و با عجله برگشتیم خونه آخه خاله فهیمه زود تر از ما رسیده بودن دم خونمون . زحمت درست کردن کیک رو هم خاله کشیده بود . چند تا شمع گذاشتیم رو کیک تا شما و مهتا مراسم شمع فوت کردن را اجرا کنید .مراسم هم این است که ما شمع ها رو روشن کنیم و شما ها فوت کنید و ما دست بزنیم و شما جیغ و شادی و ...باز از اول ....تا اینکه شمع ها تمام بشه  بعد کیک رو بریدید و بعد موزیک و ما دستتشویق شما رقصحالا بر عکس نه نه برعکس نشد ما دست و شما بپر بپر . این وسط خاله و بابایی هم ازتون عکس انداختند  که انقدر شیطونی کردید که خیلی خوب در نیومد گل قشنگم کلی از روز دختر خوشت آمد و فردایش که از خواب بیدار شدی گفتی میشه امروزم روز دختر باشه من هم کلی قربون صدقه ات رفتم که معلومه عسلم بغلقلب چرا که نه تو هم کلی خوشت آمد و برام ناز کردی و منو بوسیدی ماچ و گفتی : پس باید بزاری خیییلی کامپیتلی بازی کنم و برام بازم کادو بخری آخه روز منه گیگه تعجب عصر بعد از کلاس گفتی :مامانی خودت گفتی روز دختره پس برام کادو بخر و رفتی تو مغازه و سازه جادویی رو انتخاب کردی و  بابایی برایت خرید .

 

این هم چندتا از عکسهای شما شیطون بلا ها که تموم زندگی ما هستید

         ;d;

        شمع فوت کردن انگشت زنون

                                                   فیگور   کیک برون

                          الی جون    الی جان                               

 و این هم کادوهای شماکه همشون رو خودت انتخاب کردی 

                             Emoticon di Natale 7        Emoticon di Natale 10

      کادو

                   کیتی

      ماژیک

      هدایای

 

                                  مبارکت باشه عزیز دلم دختر نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محبوبه مامان الینا
23 شهریور 92 9:09
ای جانم چه خوش سلیقه چه کادوهایی هم انتخاب کرده


مامی کوروش
23 شهریور 92 9:10
عزیزممم روز دخمل مبارک . انشا... به همه ارزوهای قشنگت برسی


مرسی فریما جون ممنون از دعای قشنگت کوروش خوش زبونم رو ببوس
خاله فهیمه
23 شهریور 92 11:21
الینای خاله یه دونه ای ... دردونه ای ...فدای اون زبونت که خیلی شیرین زبونی دوست دارم یه عالمه



خاله جونم خییییییلی ماهی عزیز دلم الی هم دوست داره یه عالمه هر چی بگی بازم کمه
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:04
الینا جونم یه بار دیگه تو پست خودت روزت هزاراااااااااااااااااااان بارمبااااااااااااااااااارک عزیزم


مررررررسی خاله جوووون مهربوووووون هزار تا بووووسبرای شما و ماهانی گل
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:05
ای جون دلم الینا جون این خورشت سیاه منظورت همون فسنجونه لفطا؟؟؟؟؟



نه خاله جون منظور قرمه سبزیه
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:08
وای خدای من چه مراسم شمع فوت کنی بکری برم یاد بگیرم برا روز پسملی


آیسان جون راستی روز پسر کیه
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:09
دست خاله فهیمه جون برا کیک درد نکنه ،چه خاله جون مهربونی


آره والله مهربون و با ذوق
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:11
الهی فداااااااااای الینا جونم که روز دختر بهش چسبیده،،چه شیطوی خاله دو تا دوتا روز دخترایشالله روز مادر مامانی جبران کنه براااااااااات

آیسان جونم اگه جلوش رو نگرفته بودیم داشت از روز دختر به هفته و سال میرسید طی یه جلسه به دخی جان تفهیم کردیم که روز دختر یه روز است در صورتی که برای ما بچه ذلیل ها تمام سال روز آنهاست

آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:12
کادوهای تو و دختر خاله مهتا جون مبارکمهتام عین خودت خوشگل و نازه


مرررررررسی خاله جون نازنین
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:14
سلام شیدا جونم،والله از اونجا که مرام شمام منو کشته والان یک به یکیم و مساوی،، رایگان آموزشت میدم و شمام برا هزینه مهمون من،اگه خیلی میخوای جبران کنی بیا دو تا بوس بده
برا خصوصیم نپیداییدم


بابا با مرام جبران میکنیم
آیسان مامان ماهان
24 شهریور 92 11:17
اوخی ،،شیدا جونم نه که من پر پرنده دارم زودی همه جا رو سیر میکنم..نه عزیز دلم من تبریز ساکن هستم،مسیر تبریز تا جلفا هم دو ساعت تا آبشار و سه ساعت تا امامزاده سید محمد هست


پس چرا من فکر میکردم شما تهرانی ؟به به تبریز چه جای خوش آب و هوایی زمستئنهای سرد که من عاشقشم