الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

در تدارک تولد

1390/8/10 3:15
نویسنده : مامان شیدا
739 بازدید
اشتراک گذاری

                               mom picture    

فرشته کوچولوی من چند روزیه که به خاطر دیسک کمر دکتر بهم استراحت مطلق داده خیلی دلم شور میزنه چون 15 روز تا تولدت باقی مانده . از بابایی خواستم کامپیوتر را کنار تخت بیاره   تا همینطور خوابیده کار ها را انجام بدم برای تولدت تم دختر توت فرنگی را انتخاب کردم و باید از نی نی سایت برای پرچم و هپی برد و لیبلها عکسهایی را که میخوام پیدا کنم تازه کارت تولدت هم هست باید انتخاب و طراحی کنم نمی دانم خوابیده میشه کار کرد یا نه تازه لباست هم هست باید پارچه بخرم و بدم برات بدوزند چه جوری از جام بلند بشم؟ خدایا کمکم کن تا بتونم یه جشن عالی برای قشنگ ترین روز زندگیم بگیرم .  

                                   عزیزم به خاطر تو هر کاری میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)