الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

تولد الینا

1392/9/1 15:51
نویسنده : مامان شیدا
16,155 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

              

ای همه عشق ، همه زندگی ، همه زیبایی، از لحظه بودنت واژه شکر و سپاس از پروردگار را برلبانم جاری ساختی و من هر روز هزاران هزار بار خداوند را شاکرم که تو را  -بهترین هدیه اش را - به من بخشید ، من  خوشبختی را با تمام وجود در بودن در کنار تو احساس میکنم  و عشق  را در نی نی نگاهت لمس میکنم . بی نهایت دوستت دارم و برای شادی و خوشبختی ات از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهم کرد .

و امروز سالگرد  تولد توست روزی که زیباترین، شیرین ترین و بهترین لحظه در زندگی ماست .امروز  بیاد ماندنی ترین  روز در زندگی من و بابایی است.

 تو پنج  ساله میشی ....چقدر زود و چه شیرین گذشت تو در آغوش من پا گرفتی و با خنده هایت به من زندگی بخشیدی . یک دنیا دوستت دارم تولدت مبارک گلم ....

 

 

 

 

 

همه میگن عشق یعنی دوست داشتن

اما  من میگم عشق یعنی

 یکی مثل تـــــ‌ و داشتنقلب

 

 

bday6


بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

 

 میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

 

 وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 

 تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

 

 از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

 

 یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن

 

 یکی به نیت تو یکی از طرف من

 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

 

 به خاطر وجودت به افتخار بودن

 

 تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

 

 با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

 

 ببین تو آسمونا پر از نور و پرنده ست

 

 تو قلبا پر عشقه رو لبها پر خنده ست

 

 واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

 

 ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد

 

 اینا یه یادگاری توی خاطره هاته


 ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

 

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

 

پر از باد کنک و شوق، پر از آینه و شمعدون

 

الهی که همیشه واسه تبریک امروز 

 

بیان یه عالم عاشق ، بیاد هزار تا مهمون

 

 

  

دختر ناز و قشنگم امسال تولدت مصادف شده بود با چهاردهم  محرم  به همین علت تصمیم گرفتیم جشن تولدت را موکول کنیم به بعد از ماه صفر. بهترین تاریخ برای گرفتن جشن  16 دی ماهه .  زیبا ترین روز زندگی من و بابایی روزی که شما را بعد از 49 روز از بیمارستان به خانه آوردیم . و اما برای روز تولدت یه جشن کوچولو گرفتم که خاله جون هم در آن شرکت کرد خودت برنامه رو از قبل تعیین کرده بودی و دستور دادی که  1 - بریم رستوران که وسایل بازی داره تا ما بازی کنیم و شام هم گردالو بخورم (ساندویچ همبرگر ) 2- بریم یه عروسک خودم انتخاب کنم بعد بابایی فرداش بره بخره  با کاغذ کادو سیندرلا کادوش کنه و منو سورپرایز کنید تعجب 3- منو ببرید دریا میدونم هوا سرده نمیشه رفت توی آب اما من میخوام شن بازی کنم .  باشــــــــه مامانی مژه

من و بابایی هم با جان و دل فرمایشات شما رو قبول کردیم . شب تولد رفتیم یه کیک کوچولو خریدیم و رفتیم پیتزا پل خاله اینا زود تر از ما رسیده بودند شما و مهتا تا غذا حاضر بشه رفتید و بازی کردید . بعد از خوردن غذا ؛  کیک رو آوردیم و تولدت مبارک خوندیم و شمع ها رو فوت کردی و نوبت کادو ها شد خاله جون برات یه چتر خوشگل خریده بود (با اینکه تاکید کرده بودم که کادو رو بزار برای جشن تولدش ) من و بابایی هم عروسکی را که انتخاب کرده بودی برایت گرفته بودیم اما  (من برای اینکه سورپرایزت کنم بهت گفته بودم  رفتیم عروسک رو بخریم آقای فروشنده فروخته بود و تو کلی گریه کردی گریه. و من از دست خودم شاکی که این چه کاری بود که کردم عصبانیمتفکر ) وقتی بابایی هدیه ات را آورد و تو و مهتا بازش کردی از خوشحالی جیغ کشیدی و بالا و پایین میپریدی و پریدی بغلم و حسابی بوس بارونم کردی ماچ و گفتی مرسی مامانی خیلی دوست دارم . الکی گفتی عروسک رو فروخته بود و من برایت توضیح دادم که : بله میخواستم سورپرایزت کنم نیشخند عزیز دلم خیلی خوشحال بودی همش میخندیدی و شادی میکردی . بهم گفتی مامانی نمیتونم نفس بکشم انقدر خوشحالم و من برایت توضیح دادم که ذوق زده شدی . از رستوران تا خونه هزار بار من و بابایی رو بوسیدی و بابت کادو تشکر کردی (قربون مهربونیت برم عزیز دلم قلب ) فردا صبح یعنی روز تولدت حدود ساعت 10 آمدیم مهد دنبالت تا بریم دریا الهام جون مربی مهد باور نمی کرد که ما به خاطر اوامر شما میخواهیم یک روزه بریم شمال و برگردیم و بابا جون توضیح داد که  وقتی شاهزاده خانوم دستور میدهند ... خلاصه تا دریا با عروسکت که اسمش را پریناز گذاشته بودی کلی بازی کردی و ازش عکس و فیلم گرفتی وقتی رسیدیم اول رفتیم رستوران ناهار خوردیم که شما جز یه دوغ و نوشابه لب به هیچ چیز نزدی . بعد رفتیم کنار ساحل متل قو و چند ساعتی بازی کردی و... کلی بهمون خوش گذشت یه عالمه عکس گرفتیم و به صدای موجها گوش کردیم و با میوه و کیک و کافی میکس از خودمان پذیرایی کردیم . با کلی انرژی مثبت نزدیک های غروب آفتاب هم برگشتیم به سمت خانه .

             

           کیکی که به اجبار  انتخاب کردیمافسوس

      کیک

          

          شادی و خوشحالی با روشن شدن فشفشه تشویقهورا

                فشفشه و شادی

            

              شمع و فشفشه

      

    خوشحالی الینا و مهتا بعد از خاموش کردن شمع

        شادی و خنده

         

 

پ.ن : در ضمن میخواستم از دو تا از دوست های عزیزم که در روز تولد الینا پیام گذاشتند و تولدش رو تبریک گفتند تشکر کنم .


27 آبان 1392

  هیراد و عمه لیلاش


تولدت مبارک الینا جونم
مامانی درسا

عزیزم الینا تولدت هزاران بار مبارک دخترم انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه دوستت دارم عزیزم
                                                     
                                                                                
                                              بقیه عکسها در ادامه مطلب 
 
 
 

                            الینا و مهتا

            

     مسابقه در خاموش کردن شمع

                  شمع فوت کردن

          

                   بریدن کیک

              بریدن کیک

            

           خامه مالیدن به صورت و شادی

       خامه مالون

          

        شادی بچه ها

          

      باز کردن کادو مهتا

       کادو باز کنون

           

           باز کردن کادو مامانی و بابایی

       کادو باز کنون 2

           

       این هم عروسکی که خودت دستور خریدش را داده بودی

       عروسک کادو

           

        خوشحالی الینا

            

          قله کندوان و آش رشته

                       کندوان و آش خورون

          

         الینا به همراه دخترش پریناز در حال خوردن دوغ

       رستوران

           

           الینا خانوم در حال بازی با غذا

        الی ناهار نخور

             

               گشت و گذار در محوطه رستوران

        گشت و گذار در رستوران

             

                ساحل متل قو

        لب دریا

           

        ساحل متل قو

           

            پدر و دختر در حال نشان دادن 5 یعنی تولد پنج سالگی

        شن بازی به همراه پدر

           

        الی در کنا تولدت مبارک

            

       الی و پدر

           

                   روی اسکله

          

            الینا و بابایی ژست میگیرند

      پدر و دختر

          

                الینا بعد از تعویض لباس های خیس

      قدم زدن در ساحل

          

        عروسک من :5 سالم شد آخ جـــــــــــون

       5 سالمه بابا جون

           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

پرتو
26 آذر 92 17:04
عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت. شاهزاده خانوم خوشگل انشاالله 120 ساله شی و سایه پدر و مادر مهربونت سالیان سال بالای سرت باشه .
مامان شیدا
پاسخ
الینا : مـــــــــرسی خاله جون من هم شما رو خیلی دوست دارم . پرتو جون ممنون از دعای قشنگت دوست خوبم
مامان سینا
26 آذر 92 17:58
خانم خانماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک ایشالا 100 سله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان شیدا
پاسخ
مــــــــــــرسی خاله جون مهربون
مامان آیسو وآیسا
26 آذر 92 20:53
lمبارکه تولدت الی ناززززززززززززز انشالله 120 ساله بشی خششششششششششگلم خصوصی دوستم
مامان شیدا
پاسخ
مـــــــــــــرسی خاله جون
محبوبه مامان الینا
27 آذر 92 7:31
سلااااااااااااااااااااااااام به شیدای عزیزمبا تاخیر بسیار تولد شاهزاده خانوم الینای مهربون ِ 5 ساله مبارک چه ذوقشون موقع فوت شمع دلنشینه عجب سورپرایز غلیظی کردی بچه مونو
مامان شیدا
پاسخ
سلام محبوبه جونم خییییییلی ممنون گلم . اصلا این وروجکها عاشق شمع و فوت کردنش هستند . میبینی دوستی خاله خرسه کار منه اما بد هم نشد آخه توقع نداشت که عروسک رو براش بخرم کلی کیف کرد
پرتو
27 آذر 92 10:07
شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مثل پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا پیشاپیش مبارک عزیزم
مامان شیدا
پاسخ
خییییییلی ممنون پرتو جونم برایت بهترین ها رو آرزومندم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:13
سلام شیدا جونم خوبی خوشی،الینا جونم چطورن،،ای ول چه خوب که دوتا پست جدید آپ کردین
مامان شیدا
پاسخ
به به آفتاب از کدوم طرف در آمده خانوم خدا بگم چه کار کنه این حلقه ناصحین رو که دوست گل ما رو پاک هوایی کرده دو تا پست بشمارم یا خودت میری دونه دونه میبینیهزار تا برای دوست خوبم و ماهان عزیزم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:13
ممنونم شیدا جوووووونم...الهم صل علی محمد و آل محمد..ولی آبجیا قسم خوردن تا بهارو تابستون هر ماموریتی برام پیش بیاد نمیزارن برمحلقه صالحینم یعنی فوق فوق بسیجی،عند درستکاری،،یعنی مننننننننننننن
مامان شیدا
پاسخ
آبجی ها کار خیلی خوبی کردن تو خودت عند صالحی اصلا از روی تو حلقه رو ساختن بمون خونه خواهر تا پدر و پسر کار دستت ندادند
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:15
الینا جووووووووووووووونم تولدت مباااااااااااااااااااااااارک عزیز دلممممممممممممممممممممم
مامان شیدا
پاسخ
الینا: مـــــــــرسی خاله جون مهربون
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:16
صد سال به این سالها و با سلامتی و تندرستی کامل عزیز دلمشیدا جونم برا شمام تبریک که بواسطه الینای ناز مادر بودن رو تجربه کردی و روزات شیرینتر از عسل شدن
مامان شیدا
پاسخ
خییییییلی ممنون دوست جونی راست میگی آیسان جونم در واقع27 آبان روز تولد دوباره من بود بعد از سالها چشم انتظاری بعد از الینا تازه فهمیدم عشق واقعی یعنی چه یـــــــــعنی مـــــــــادر
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:18
ای جون دلم ،خانوم خانوما چه سفارشایی برا تولدتون دادین،اون سورپرایزتو برم مث ماهااااااان
مامان شیدا
پاسخ
سورپرایزاش منو کشته
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:20
ای جااااااااانم که واقعا سورپرایز شدی با کادو مامان و بابایی،کادوهات مبارک دست خاله جونی و مامان شیدا و بابایی درد نکنه
مامان شیدا
پاسخ
اونم چه سورپرایزی از نوع بچهم چقدر گریه کرد وقتی بهش گفتم عروسک رو فروخته بودند
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:21
وااااااااااااااااای چه مامان بابای محشررررررررری،الینا جونم خوشبحالت حقشونه مامان بابارو هزار بارم که دستشونو ماچ کنی،الهی همیشه کنار هم و شاد باشین
مامان شیدا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت گلم . راستش رو بخواهی ما مدیون الینا هستیم که با آمدنش زندگی ما رو رنگ و بوی دیگه ای داد و روزی هزار بار از این بابت خداوند را شاکرم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:24
ای خدا چه کیکی، چه کادوهایی،چه عسهای نازی،..چه خوب که مهتا جونم تو تولدت بود
مامان شیدا
پاسخ
ممنون از این همه احساس پاکت گلم راستش رو بخواهی این خواهر من تو مهربونی مثل خودت تکه
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:25
عکسها و جشن تولد فوق العاده بودن،،ببین 16 دی چی میخواین بکنین عززززززززززززززیزم..بازم تولدت مبارک
مامان شیدا
پاسخ
لطف داری گلم . برای اون روز کلی فکر تو سرمه اما هنوز که دست به کار نشدم
خاله فهیمه
27 آذر 92 15:08
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی...الینای نازم تولدت هزاران هزار بار مبارک
مامان شیدا
پاسخ
مـــــــــــــــــــــرسی خاله جون مهربون خودم
مامان الناز
29 آذر 92 16:04
گل قشنگم تولدت مبارك ايشالاه هميشه در كنار مامان بابا شاد وخوش باشي
مامان شیدا
پاسخ
خیییییلی ممنون مامان الناز جون چرا آدرستون رو نگذاشتید گلم
مامانی درسا
30 آذر 92 8:03
ای جونم تولد زیباتتون مبارک ...... مهتا گلی هم بوده ..... چه زیبا ..... دوستی هاتون مستدام ....... و عاشقانه هاتون پابرجا ..... عزیزم توی صحفه اصلی بخش نظرات نداری ولی ادامه مطلب هست حتی واست تلگراف هم فرستادم توی تنظیمات یه نگاهی بکن فک کنم غیر فعال شده ........ همیشه خوش باشین ..... کمترین کاری بود که برای دوستم انجام دادم ممنون عزیزم کاری نکردم
مامان شیدا
پاسخ
خیلی ممنون دوست خوبم . گلم نظرات در صفحه اصلی بالا ی مطلب کنار عکس خرگوش هست . ببخشید تلگراف رو چک نکرده بودم . از اینکه به یادمون بودی خــــــــــیلی ممنون . دوستتون داریم درسا جونم رو ببوسید لطفا
مامان مریم
30 آذر 92 9:26
میان همهمه برگ های خشک پاییز فقط تو ماندی که هنوز از بهار لبریزی روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ ! یلدا مبارک
مامان شیدا
پاسخ
یــــــــــــــــــــــــــلدای زیبای شما و مهتاب قشنگم هم مبارک باد
مامان مریم
30 آذر 92 9:40
مبارکه ببخشید که با تاخیر اومدم...تبریک میگم قشنگترین روز زندگیتونو...تولد خیلی قشنگی بود مخصوصا ساحلش...سورپرایزش خیلی باحال بود هرچند اولش خیلی گریه کرده بود الهی...کادوشم خیلی قشنگه خوش سلیقه است دخترمون
مامان شیدا
پاسخ
ممنون دوست خوبم سلیقه اش که حرف نداره این خوشگل خانوم ما فقط جیب باباش رو خالی میکنه سور پرایز هم این که از دستمون بر می امد
fariba
30 آذر 92 13:57
ﺁﺧﺮ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺷﺪ ﻫﻤﻪ ﺩﻡ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ ﺍﺯ ﺷﻤﺮﺩﻥ ﺟﻮﺟﻪ ﻫﺎ ! .... اما ﺑﺸﻤﺎﺭ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﻝ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﺳﺖ ﺍﻭﺭﺩﯼ .. ﺑﺸﻤﺎﺭ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻟﺒﺨﻨﺪﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻟﺐ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ ﺍﻭﺭﺩﯼ  ﺑﺸﻤﺎﺭﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﺷﮏ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺷﻮﻕ ﻭ ﻏﻢ ﺭﯾﺨﺘﯽ  ﻓﺼﻞ ﺯﺭﺩﯼ ﺑﻮﺩ  ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺒﺰ ﺑﻮﺩﯼ ؟ .. ﺟﻮﺟﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻌﺪﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻤﺎﺭﯾﻢ .... پیشاپیش یلدات مبارک          دختر نازم تولدت پرستاره و نور....سالیان سال شادو خرم در کنار پدر و مادرت زندگی کنی    
مامان شیدا
پاسخ
مـــــــــــــــــــــــــــرسی خاله مهربون
مامان مرضیه
30 آذر 92 14:27
توی این روزهای پر عشق تو با خنده شکفتی بایه گریه ساده به دنیا بله گفتی الینا جونم تولد مبارک گلم انشاالله که بهترینها همراهت باشند
مامان شیدا
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون ومهربون
اليناگلينا
30 آذر 92 16:10
قربون اون از ته دل خوشحاليت بشم .عزيزم تولدت مبارك .اليناي خوشگل و شاد
مامان شیدا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم .الینا : مـــــــــــــــــــرسی خاله جون مهربون خودم
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 92 0:03
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک
مامان شیدا
پاسخ
بر شما هم مبارک باد این شب زیبای اهورایی
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 12:32
یلداتووووووووووووووووووووووون مبااااااااااااااااااارک عززززززززززززززیزم
مامان شیدا
پاسخ
بر شما هم مبارک باشد این شب زیبا
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 18:23
یلداتون مباررررررررررررررک
مامان شیدا
پاسخ
یلدا ی شما هم مبارک . بهترین ها را برایتان آرزو مندم
مامان الناز
2 دی 92 1:29
مامان شیدا
پاسخ
گلم با اجازتون لینگتون کردم
مامان عبدالرحمن اویس
4 دی 92 9:53
مبارک باشه غزیزم انشاالله که هزارساله بشی
مامان شیدا
پاسخ
مررررررسی خاله جون
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 11:02
سللللللللللللللللللللللللام شیدای خانوم مااااااااااااه،خوبی عزیزم،چند بار اومدم وبت از اون کرسی های سال پیش یلداتون ببینم،خوردم به در بستهچراااااااااااااااا؟؟؟اصلا بگو آیسان مگه تو فضولی عاااااااخه؟؟؟؟
مامان شیدا
پاسخ
سلام عزیز دلم قربون مهربونیت یه کم کسالت دارم هنوز نتونستم عکس ها رو بزارم به روی چشم در اولین فرصت میگذارم و خبرت میکنم
آیسان مامان ماهان
4 دی 92 12:44
سللللام ،قربونت بشم خدا بد نه ،چرا کسالت داری؟؟؟؟؟ایشالله زودی خوب میشی و آپ میکنی،میبوسم روی ماه خودت و الینا جونو
مامان آیسو وآیسا
4 دی 92 16:33
خصوصی
روشا
6 دی 92 10:41
عزیزم تولدت مبارک 120 ساله بشی خوشگلم . کادوهای خوشگلت مبارک . عکس پاییزیت هم حرف نداشت.
مامان شیدا
پاسخ
خیلی ممنون
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 13:59
سلام شیدا جونم خوب و خوشین، الینا جونم خوبه؟؟؟ چه خبر کسالتتون بر طرف شد عزیز دلم
مامان شیدا
پاسخ
سلام گلم ممنون شکر خدا بهتر شدم . مرسی که به یاد ما هستی
آیسان مامان ماهان
8 دی 92 14:00
این بوسها و گلها برا عیادت من و ماهان از شما
مامان شیدا
پاسخ
واااااااای خدای من خییییییییلی ممنون دوست جونی هزار تا بوس برای آیسان جونم و پسر نازش
مامان آروین
10 دی 92 17:13
سلام به دختر خوشگل و ماهم با تاخیر تولد و یلدا رو بهت تبریک میگم ایشاله 120 ساله شی عروسک قشنگم و به همه آزرزوهای قشنگت برسی و زیر سایه پر مهر بابا و مامان گلت زندگی کنی و هزاران یلدا رو درکنار هم جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
مامان شیدا
پاسخ
سلام و ممنون بابت این همه محبتتون بهترین ها را برایتان در این زمستان زیبا آرزو مندم آروین گلم را ببوسید .
مامان اهورا (نرگس)
10 دی 92 18:14
لبخند زدی و آسمان آبی شد شب های قشنگ مهر مهتابی شد پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بی تابی شد تولدت مبارک پرنسس کوچولو
مامان شیدا
پاسخ
خییییلی ممنون خاله نرگس جونم
مامی کوروش
15 دی 92 8:43
تولد دخملی با تاخیر مبارک انشا... به همه ارزوهای قشنگش برسه و کنار هم خوب وخوش باشید عزیزم
مامان شیدا
پاسخ
مرسی فریما جون و ممنون از دعای قشنگت
مامانی درسا
18 دی 92 15:00
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:52
سلام شیدا جووووووونم،کجایی پس،نگرانتیمااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
21 دی 92 10:54
عزیزم خودت و الینا جونمم خوبین ایشالله،
مامان شیدا
پاسخ
نه گلم خوب نیستیم اما با محبت های شما خوب میشیم
♥مامان دینا♥
21 دی 92 22:07
روز میلاد تو روز صدور شناسنامه ی عشق است عشقم تولدت مبارک مامانی من با افتخار لینکتون کردم شما هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
مامان شیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم . از آشنایی با شما خوشبختم و من هم لینگتون میکنم . به امید روز های خوب
آیسان مامان ماهان
24 دی 92 10:29
برا اولین و بهترین دوست وبیم و دخمر نااااااااااااازش
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:10
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااا
مامان شیدا
پاسخ
حتما عزیزم
پرتو
28 دی 92 21:34
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
مامان شیدا
پاسخ
این روز عزیز بر شما نیز مبارک باد
آیسان مامان ماهان
30 دی 92 11:51
من همچنان نگرانتوووووووووووووونم
مامان شیدا
پاسخ
قربون دل مهربونت برم ببخشید اصلا وب نیامده بودم تا جواب بدم . یه دنیا برای بهترین دوستم
آیسان مامان ماهان
1 بهمن 92 13:10
سلام عزیز دلم،الهی فدای تو بشمبمیرم چرا اینقدر مریض شدی...الهی به حق حسین کربلا زود زود زود خوب بشی و سایت همیشه سالم و سرحال بالاسر الینا جونم باشهبخدا خیلی برات ناراحت شدم.یه ذره بیشتر مواظب خودت باش مخصوصا که هوا اینقد آلودست و منشا همه بیماریها...تو بهترین و اولین دوست وبیم بودی و هستی و من بهترین رفیقامو فراموش نمیکنم...قربونت برم ،مراقب خودت باش
مامان شیدا
پاسخ
فدای تو آیسان جونم که انقدر به فکر من بودی .و ممنون از دعای قشنگت . امید وارم همیشه سالم و تن درست باشی و گل خنده همیشه بر لبانت نقش ببندد
پرتو
1 بهمن 92 17:02
سلام عزیزم . خدا بد نده چرا مریض شدی ؟ الان بهتری ؟ ایشالا که بلا دور باشه مواظب خودت باش گلم . امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه مهربونم . الینای خوشگلمو از طرفم ببوس عزیزم خصوصی
مامان شیدا
پاسخ
سلامپرتو جون. بد نبینی .شکر خدا بهترم ممنونم گلم
نازي مامان پورياپارسا
16 بهمن 92 8:28
تولدت مبارک گلم .ماماني لينک شدي با اجازه
مامان شیدا
پاسخ
مررررسی گلم عزیزم ای کاش ادرستون رو برام میزاشتی