الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

جشن آغاز سال تحصیلی و روز جهانی کودک

1392/2/18 0:45
نویسنده : مامان شیدا
2,430 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من مهد برای آغاز سال تحصیلی  یه جشن عصرانه ترتیب داده بود که مصادف شده بود با روز جهانی کودک.حیاط مهد بزرگ و تماما چمن با درختهای تنومنده. در قسمت وسط حیاط صندلی چیده بودند و جلوی آن سن نمایش قرار گرفته بود . در قسمت چپ حیاط نمایشگاه کتاب و اسباب بازی های فکری بر پا بود و در قسمت راست حیاط پارچه بزرگی نصب کرده بودند تا بچه ها و والدین آنها با رنگ گواش روی آن نقاشی کنند به یادگار . قسمتی را برای مسابقه و بازی تزیین کرده بودند .قسمتی را هم میز بزرگی قرار داده بودند برای پذیرایی عصرانه . یه میز بزرگ تزیین شده هم جلوی درب ورودی گذاشته بودند و روی آن هدایای بچه ها را قرار داده بودند . که عبارت بود از بادکنک و پاپ کورن که بسته بندی شده بود و ظرف غذا .

                    

در آغار برنامه بچه ها را از زیر قرآن رد  کردند و وارد حیاط مهد شدند جالب اینکه هر کدامشان نقابی بر چهره داشتند . بعد مجری برنامه خیر مقدم گفت و برنامه با نمایش عروسکی و موزیک و اجرای مسابقه های طنز پیگیری شد چندتا شعر هم بچه ها همراه موزیک خواندند برنامه منظم و قشنگی بود .

                

بعد مجری از والدین خواست تا از نمایشگاه کتاب دیدن کنند و همراه بچه ها روی پارچه نصب شده بر دیوار  نقاشیی به یادگار بکشند .  شما هم روی پارچه منظره چمن و گلهای قرمز کشید ی . و از نمایشگاه کتاب چند کتاب به انتخاب شما خریدیم .در قسمت دیگری از حیاط هم برای پدر ها مسابقه دو البته در گونی ترتیب داده بودند که به اصرار خانم ریاحی مدیر مهد بابایی در آن شرکت کرد . بعد از مهمانها با چای و خرما و آش دوغ پذیرایی شد که خیلی عالی بود

              

     در آخر هم همه پدر ها و مادرها و فرزندانشان دست در دست هم یک حلقه بزرگ تشکیل دادند و سرود    ای انسانها در زندگی باشید با هم مهربان را خواندند و پیمان بستند هر آنچه در توان دارند برای شکوفایی فرزندانشان به کار بندند. 

                    عزیزم ممنونم ازشما که به خاطر وجودت                                       من و بابایی این روز قشنگ را تجربه کردیم .      

                 

این هم چند تا  عکس که عکاس از دخمل شیطون ما گرفته   

 

         krhf 

                

          الی جگری 

                   

        الهام جون مربی الینا و بچه های مهد

          الهام جون و... 

                  

 

          الی و  

                  

 

     این هم هدایای الینا

           پاپ کورن

                  

     ظرف تغذیه مهد

        ظرف غذا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مرضیه
1 بهمن 91 23:17
سلام شیدا جونم ممنون که به ما سر می زنی خیلی گرفتار بودم شرمنده دیر اومدم دیدنتون
خوبه ماشاالله که رفت مهد پسری ما که نرفت و قضیه منتفی شد
انشاالله سال بعد که شاید یه مقدار بزرگ تر بشه
دوستون دارم الینای من هم یه ماچ ابدار بکنید


سلام مرضیه جون گل پسرمون خوبه عیب نداره هنوز کوچیکه وقت زیاد
خاله فهیمه
2 بهمن 91 0:31
قربونت برم خاله جون با این عکسهای خوشملت


مرسی خاله مهربون بوس بوس بوس
FARIBA
2 بهمن 91 2:26
چه عکسای قشنگی.دیگه حسابی خانوم خانوم شدیا....خاله جونی


مرسی خاله جون
مامان ماهانی جون
2 بهمن 91 8:40
سلام عزیز دلم ،قربونت برم الهی حق با شماست من پیغام قبلیتونو ندیده بودم عزیزم..مرسی شما فوق العده اید الینا جونو و شما رو به خدا می سپارم و از نوع محکم بوووووووووستوووون می کنم [hr


سلام عزیزم خدا نکنه .از داشتن دوست خوبی مثل شما خوشحالم به قول الینا دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

مامان ماهان
2 بهمن 91 8:54
شیدا جونم برا الینا جون اسپند دود می کنی ..خیلی دلبر کوچولوت اگه یه روزی بخوام دختر دار بشم باید همش بیام وب الی جونم و همش نیگاش کنم شاید دخترم یخورده شبیه الینا جونم در آد..خاله فدااااااااش بوسش میکننننننننننننم.


شما چشماتون قشنگ میبینه عزیززززززم
مامان کوروش
2 بهمن 91 9:59
ماشا.. به این دخملی خوشگل ، انشا... جشن فارغ التحصیلی دانشگاهت عزیز دلم


مرسی عزیزم . ان شاالله

مامي كيانا
2 بهمن 91 11:20
واي چه مراسم عالي بود جاي ما خالي
چه بچه هاي نانازي
نيگاش كن چه خانوم نشسته عكست خيلي خوشگل شده الينا جون


ممنون دوست خوبم
مامان بابای الیسا
4 بهمن 91 10:50
چه عکسای خوشکلی چه دخملی نازی ....


ممنونم شما لطف دارید الیسا جون را ببوس
مامانی درسا
4 بهمن 91 12:04
عزیزمی الینا که این همه تجربیات خوب واسه مامان و بابا با اومدنت به ارمغان آوردی ...... عکسش اون که تکی خیلی خوشگله ....... دوست دارم و همیشه آروزی بهترینها رو برات دارم عروسک ..... عزیزم مدتیه بعضی از وبا اینطوریه برای منم همین طوره و بعضی از وبلاگ ها فقط فقط با اینترنت اکسپلورر باید بری ...... حتما" شما با فایر فاکس میری ..... نمیدونم چرا مدتیه اینجوری شده و مشکل از چیه ......


ممنونم خاله جون میدونم که خوب درک میکنی حس منو . فکر کنم شانس منه که نتونم مطلب چرا درسا ...را بخونم
مریم (مامان ثناجون)
5 بهمن 91 11:20
خاله جون مهد رفتند مبارکت باشه ببخش خاله دیر بهت سر زدم


مرسی خاله مهربون بووووس
مریم (مامان آندیا)
5 بهمن 91 14:38
شیدا جون من فکر میکردم ا لینا با موی بلند خیلی خوشکله...ولی با موی کوتاه هم جیگره ه ه ه ه


شما لطف دارید نمی دانم همه میگن موی کوتاه بهش بیشتر میاد


هیراد و عمه لیلاش
5 بهمن 91 20:39
خانم خانما چه ناز بین کوچولوها هستی
انشاالله جشن فارغ التحصیلیت عزیزم


ان شاالله خاله جون
لاله
6 بهمن 91 10:01
ماشالا به دختر نازم چقدر خانومه
ایشالا که همیشه موفق و باعث شادی مامان و باباش باشه
عزیزمو دو تا ماچ آبدار کن اینجوری :




ممنونم لاله جون شما لطف دارید .شما هم ترمهخوشگله من رو ببوسید
مامان هدیه
7 بهمن 91 18:59
عزیزم همیشه خوش باشی
با اجازه من شما رو لینک کردم
اینم ادرس وبلاگ هدیه
http://hediye_koochooloo.niniweblog.com/


مرسی همچنین شما . من هم با افتخار شما را لینگ کردم و از اینکه یه دوست خوب دیگه پیدا کردم بسیار خوشحالم