الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

میلاد خاتم الانبیاء

1391/11/10 10:38
نویسنده : مامان شیدا
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

               

                mohammad rasolalah yasgroup.ir 25 عکسهای متحرک به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)

                                  ماه فرو ماند از جمال محمد
                         سرو نباشد به اعتدال محمد
                       قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
                            در نظر قدر با کمال محمد
                                    میلاد نور مبارک

    mohammad rasolalah yasgroup.ir 23 عکسهای متحرک به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)

                                        الینای نازنینم عیدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

علیرضا
10 بهمن 91 12:01
آپلود رایگان و دائمی عکس فیلم و صدا با فرمت های مختلف در نانو فایل. پسوندهای flv ،mp4 ،mp3 ،swf ،css و تمامی تصاویر، لینک مستقیم می باشند. WWW.NANOFILE.IR جهت دسترسی سریع میتوانید کد زیر رو در وبلاگ یا سایتتون قرار بدید. کد لوگو:
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
11 بهمن 91 10:11
سلام خوبین
من تازه با وب شما آشنا شدم با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنین


از اشنایتان خوشبختم من هم با افتخار لینگتون میکنم
خاله فهیمه
11 بهمن 91 13:51
عروسک کوچولوی من عیدت مبارک ... ایشالله همیشه دلت خوش و لبت پرخنده باشه نازنینم ...
این هم نظر مهتا برای الینا جون : د ر تع تعع تتاال ا6هعا
خاله جون فکر کنم فقط خودت میتونی بفهمی مهتا برات چی نوشته .


ممنون خاله جونم . مهتایی بوسسسسس بوسسسس بوسسسسس
مامان کوروش
11 بهمن 91 17:00
خصوصی


امدم عزیزم
FARIBA
14 بهمن 91 2:14
عیدت مبارک عزیز دلم


مرسی خاله جون
مامي كيانا
14 بهمن 91 10:00
عيد شما هم مبارك


مرسی دوست خوبم
FARIBA
20 بهمن 91 1:49
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤_____________________

انتظار
20 بهمن 91 11:49
خصوصی داری دوستم
نارسیس
20 بهمن 91 13:15
ماشالا به الینای شما واقعا خواستنی و دوست داشتنی خدا برا مامانش نگهش داره


ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 91 8:39
الینای خوشگل خودم با افتخار لینکت میکنم


محبوبه جون میشه آدرس تان را برام بگذاری تا من هم شما را لینگ کنم


محبوبه مامان الینا
23 بهمن 91 7:56
http://elina1fereshteh.niniweblog.com/


مرسی عزیزم با افتخار لینگتون کردم و از دوستی با شما خوشحالم
مامان ماهان
23 بهمن 91 13:52
سلام عزیز دلم خیلی وقته نیستید. دلمون براتون یه ذره شده ما طاقت دوری نداریممممممممممما..امیدوارم هرجا هستید سرتون غرق کیف و شادی باشه الینا جونو ببوسید.مواظب خودتونم باشید.آیسان


سلام دوست خوبم من هم دلم براتون خیلی تنگ شده یه کم گرفتار رنگ و کاغذ دیواری خونه هستم و چون تمام اثاث را جمع کردم کامپیوتر ندارم اما با موبایل بهتون سر میزنم برات پیام هم گذاشتم اما انگار به دستت نرسیده. ماهان جونم را ببوس
fariba
24 بهمن 91 0:13
پست جدید میخوایم.دل تنگ خوشگل خانوم شدیم.


چشم حتما شما لطف دارید
هیراد و عمه لیلاش
25 بهمن 91 10:28
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
ولنتاین مبارک


مرسی عزیزم بر شما هم مبارک
FARIBA
26 بهمن 91 1:57
دوست عزیزم سلام
پسر من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده
از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 507 رو به ایمیل
gerafist.yang23@yahoo.com
ارسال کنید.
اگه میخواید عکس پسرم رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید.
از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم
پسر من:محمد حسین زیبایی کد 507.
مهلت رای دهی تا 28 بهمن


عزیزم ایمیل کردم
مامانی درسا
26 بهمن 91 3:36
مامانی شما هم مثل ما کم کار شدین ....... ببوس گلمو عزیزم ......


یه کم بنایی داریم اما خدا را شکر داره تمام میشه . درسا جون رو ببوس


ثمین
26 بهمن 91 13:32
سلام عزیزم
ممنون از اضحار لطفتون!
شما هم لینک شدین!
به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدین!


ممنون عزیزم
لاله
26 بهمن 91 23:48
سلام شیدا جون
به وبلاگ ترمه سر بزن به مسابقه دعوت شدی
الینا جونو ببوسش



چشم امدم
خاله فهیمه
29 بهمن 91 1:39
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی .
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


رای دادم مهتای خاله
FARIBA
30 بهمن 91 0:06
دوست عزیزم.ممنونم که به محمد من رای دادی.ی زحمت دیگه هم برات داشتم.وای خیلی شرمندم..........اگه لطف کنی به این ادرس هم بری و کد 507 محمدحسین زیبایی رو براشون نظر بذاری.یه دنیا ممنونت میشم.تورو خدا ببخشید خیلی اذیتت کردم. http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
انتظار
30 بهمن 91 11:19
سلام دوستم خصوصی داری


مرسی عزیزم
گلیܨܓܓܨ
9 اسفند 91 6:51
سلام...ممنون منم شمارولینک کردم


سلام از آشنایی با شما خوش بختم