الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

اولین سفر سه نفری بهار88

1391/11/6 7:44
نویسنده : مامان شیدا
772 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من اولین سفر سه نفری ما به فرح آباد ساری بود شما تو این سفر خیلی خانم بودی و اصلا اذیت نکردی توی راه بیشتر خواب بودی .از دریا هم خوشت آمده بود و دوست داشتی پایت را در آب بزنی من به بابا گفتم ببرش تو اب  اما بابایی میترسید سرما بخوری و می گفت آب الوده است دخترکم مریض می شه 

 

                                                     

 

الینا با عینک        

 

                                                                                                                                            

 

    

 

                       

   طی سه روزی که آنجا بودیم کلی خوش گذراندیم تو ساحل و جنگل  وشهرگردش کردیم . آنجا بود که برای اولین بار مزه بستنی را چشیدی . من یه نک قاشق بستنی بهت دادم  انقدر خوشت آمد که باز می خواستی اما برات زود بود که بخوری .جوجو کلی گریه کردی تا بستنی را بهت بدهم و بالاخره هم پیروز شدی و نصف یه بستنی قیفی را خوردی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              اتفاق دیگه ای که برات افتاد این بود که من تو را روی تخت گذاشتم و رفتم برات پوشک بیاورم یک مرتبه صدای گروپ شنیدم با عجله آمدم تو اتاق دیدم از روی تخت افتادی زمین جالب اینکه تا من را دیدی زدی زیر گریه انگار میخواستی بگی چرا من را تنها گذاشتی ؟!!عصر آن روز هم با بابایی رفتی حمام که نزدیک بود از دستش سر بخوری و بیفتی زمین که خدا بهمان رحم کرد و به خیر گذشت                                                                                                                                                    در شهر ساری یه رستوران هست به نام عموحسن برای ناهار رفتیم آنجا برای شما سوپ سفارش داده بودم یه کم که خوردی اشاره کردی به میز بغلت کردم تا ببینم چی میخواهی دست کوچکت را دراز کردی ویه تیکه کباب از داخل دیس برداشتی و کردی تو دهانت به بابا قاسم گفتم بچه ام با زبان بی زبانی میگه چرا من سوپ بخورم شما شیشلیک ؟

کلی عکس وفیلم هم ازت گرفتیم تا هر وقت بزرگتر شدی ببینی ولذت ببری.

 

این هم چند تا از آن عکسها 

 

بابلسر

 

     سوپ خوردن الی

           شیشلیک خوران

             

              پیام بابا برای الی                                                        

 

                 الی و بابایی

          

                                                                                                                                            یه لم بعد از غذا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
13 مهر 91 17:44
الینا جون خیلی نازه خدا حفظش کنه دوست دارم نازی خانم با اجازه لینگتون کردم


ممنونم عزیزم از آشناییتون خوشبختم