الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

سفر شمال مهر 91

1391/11/6 7:39
نویسنده : مامان شیدا
848 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک کوچولوی من به خاطر علاقه زیاد شما به دریا قصد سفر سه روزه کردیم به شمال روز چهار شنبه ساک هایمان را بستیم وساعت 12 آمدیم مهد دنبالت وقتی فهمیدی داریم میریم مسافرت از خوشحالی جیغ میکشیدی و بالا و پایین می پریدی وقتی وارد جاده شدیم پرسیدی پس خاله فهیمه و مهتا چی اونا نمیان گفتم چرا مامانی اونا کمی دیرتر میان شب بود که رسیدیم چابکسر مجتمع آهوان ساکهایمان را درسوئیت گذاشتیم و به اصرار شما رفتیم کمی قدم بزنیم محوطه خیلی بزرگ و قشنگی بود  با امکانات کامل محوطه بازی و در کنارش سینمای رو باز استخر سالن ورزش پیست دوچرخه سواری و....  رفتیم محوطه بازی شما کمی بازی کنی تاخاله اینها هم برسن وقتی خاله فهیمه آمد تو و مهتا کلی خوشحالی کردید و رفتید بازی این سه روز خیلی خوش گذشت و شما شیطونک مامان با مهتا حسابی آتیش سوزوندید و خوش گذروندید یه روز رفتیم تل کابین رامسر یه روز هم جواهر ده . انقدر بهت خوش گذشته بود که حاضر نبودی برگردی و به اصرار شما یه روز دیگه هم مسافرتمان را تمدید کردیم اما خاله اینا برگشتند .این هم چند تا از عکسهای شما 

 

          الینا در پارک

      الی وتاپ

 

        الی ناخدا

 

         شیرین عسلم در محوطه آهوان

 

        اسب سواری

        کالسکه سواری

        خانم گل

        الی رقاص

        عسل من

        فیگور الی

 

 

       الینا و مهتا در حال بازی

        الی و مهتا

        الی

        شیطونکها

        دختر خاله ها

 

 

        ساحل چابکسر

          لب دریا

        الی گلی

          شن بازی

          اب بازی

          لب اب

       قایق سواری

         قایق سواران

 

 

               تله کابین رامسر

            تله کابین

          بستنی خورون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان مریم
6 بهمن 91 8:24
من که عاشق دختر شاد و پر انرژیتون شدم...از آشناییتون خوشوقتم و با افتخار لینک شدین..


من هم از پیدا کردن دوست خوب و با احساسی مثل شما خوشحالم
لاله
6 بهمن 91 10:05
به به خوش بحالتون معلومه که خیلی بهتون خوش گذشته .
البته با داشتن دختر به این نازنینی بایدم خوش بگذره
خیلی عکسای قشنگین
الینا جون واسه خودش مانکنیه ها


بله خیلی .وقتی الی نبود 15 سال هر وقت میرفتم شمال همیشه دلم میخواست بچه ای داشتم و بازی کردنش را کنار ساحل تماشا کنم و همیشه اشک تو چشمام بود ...اما حالا شاکر خالق بی همتای خودم هستم ...
fariba
6 بهمن 91 12:03
همیشه به گزدش باشید.چقدر دخترتون خواستنیه.عکساشم که بیسته!‏


ممنون . شما لطف دارید عزیزم
مریم (مامان ثناجون)
7 بهمن 91 3:02
سلام خوبید همیشه به گردش خوش به حال الینا کاشکی منم برده بودی چه اب و هوایی بوده چه منظره های زیبایی دلم باز شدبوس برای الینا جون


سلام دوست خوبم ممنون . جای همه دوستان سبز شما هم ثنا جون را ببوسید
مامان کوروش
7 بهمن 91 8:13
چه ژستهای خوشگلی گرفته الینا جون
خدا رو شکر خوش به دخملی خوش گذشته


بله خیلی انقدر که حکم به تمدید سفر فرمودند . ممنون که به ما سر زدی کوروش جونم رو ببوس.
خاله فهیمه
7 بهمن 91 10:05
به به چه عکسهای خوشگلی ... هوس کردم همیشه به گردش عروسک خاله بووووووووس سفت از مدل الیناییش:


خاله جون بازم بریم . این هم بوووووووووووووس جیجرت حال آمد
مامي كيانا
7 بهمن 91 10:50
واي چه پست شادي ما كه خيلي لذت برديم با ديدن مناظر
الينا جون هم خيلي نانازي شده تو عكسها و مشخصه كه خيلي بهش خوش گذشته قربونش برم چه ژستهايي گرفته


ای جانم ممنون مامانی مهربون
الينا گلينا
7 بهمن 91 13:04
الينا جون چقدر بهت خوش گذشته .خوش به حالت.چه مامان خوبي داري كه اينقدر ازت عكس مي گيره و وبلاگ به اين قشنگي برات درست كرده.


بله خیلی . مرسی از محبتتون واینکه بهمون سر زدید





گوگولی
7 بهمن 91 15:51
مامانای نازنین اگر دوس دارین قالب وبلاگتون اختصاصی باشه یه سر بیایین وبلاگ قالب های گوگولوی
با عکس نی نی هاتون قالب درست می کنم


مرسی آمدم
fariba
8 بهمن 91 0:34
مامانی چرا گفتی وقتی الی نبود 15سال؟ منظورت از 15سال چی بود؟ببخشید فضولی میکنما!‏


خواهش میکنم . آخه الینا را خداوند مهربان بعد از 15 سال انتظار به ما هدیه کرد به خاطر همین اسم وبلاگش را گذاشتم فرشته کوچک خوشبختی قبل از آن 4 بار سقط جنین داشتم که حاملگیم 3الی 4 ماه بیشتر طول نمی کشید .اما بعد از این مدت طولانی خداوند این فرشته را از بهشت برای ما فرستاد
مامان ماهان
8 بهمن 91 10:15
سلام شیدا جونم..از خدای مهربان می خواهم همه روزهایتان را غرق شادی و مهربانی کند.. خوشبحالتان خانمی می گفتید التماس دعا می کردیم جای ما رو خالی میکردید... آخه خیلی وقته ما یه تکونی بخودمون نمی دیم که مسافرت بریم..راستی الینا جونم مثل همیشه ماه ماه می بوسمش ..مواظب خودت و دخمل گلت باش


سلام دوست خوبم ممنون از اینهمه محبت .ماهان جون را ببوس

مامي كيانا
8 بهمن 91 10:42
سلاااام به جيجري ناز من اليناي گل
خانومي از اينكه به ما سر زديد و جوياي احوال خواهرم بوديد ممنون با آرزوي سلامتي و شادي براي شما و خانواده عزيزتون


سلام همچنین برای شما دوست خوبم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 بهمن 91 22:43
سلام. به این لینک مراجعه کنید و قسمت پایین این لینک تمام لینک های مربوط به این نوع تم رو گذاشتم. امیدوارم مفید باشه.
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1148.php


خیلی لطف کردید ممنونم عزیزم
fariba
8 بهمن 91 22:53
خدابهت ببخشه انشالا.خدارو شکر.محمدمنم بچه چهارمه.دوبار دوقلوباردارشدم بار اول 6ماهه زایمان کردم ک نموندن.و دفعه دوم هفت ماهه.همون روزیکه زایمان کردم قل اولش مرده دنیا اومد.و محمد شد تک گل خونمون.بازهم خداروشکر.البته برات خلاصه نوشتم.


ممنون .خدا گل پسر شما را هم برایتان نگه دارد. راست میگن هر کسی تو این دنیا یه جوری میکشه سر نوشت ما که در آخر ختم بخیر شد امیدوارم هر کس که ارزومند داشتن فرزند هست به حق پیقمبر خاتم هر چه زودتر به آرزویش برسد.
saba
9 بهمن 91 16:58
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
پرنسس
14 بهمن 91 15:44
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززم
عاشقتم الینا
تو خیلی نازیاااااااااااااااااااا
بوووووووووووووووووووووووووووس

من آپم مامانش


مرسی خاله جون
مریم (مامان ثناجون)
23 بهمن 91 0:13
سلام خانمی الینا جون خوبه مزاحم شدم بگم به یه مسابقه دعوت شدی به وبلاگم سر بزن
مامانی حلما
26 بهمن 91 9:14
سلام با عکسهای تولد حلما آپم


آمدم عزیزم
مامان هلیا
30 بهمن 91 10:28
سلام دوست خوبم ، ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید من هم با افتخار لینکتون میکنم .
الینا جون هم خیلی ناز و دوست داشتنیه از طرف صورت ماهش رو ببوسید .
هلیا و الینا هر دوشون متولد ابان 87 هستن و همسن و سالن .


خیلی خوشحالم از دوستی با شما هم سن بودن گلامون باعث میشه از تجربیات هم بهتر استفاده کنیم هلیای نازم را ببوسید
FARIBA
30 بهمن 91 16:44
واااااااااااای خدا نگاه کن ...مهتا هم اینجاست.پیش الینا..چرا تا حالا دقت نکرده بودم.... همیشه خوش باشید.من که خواهر ندارم.یه برادر 13 ساله دارمولی خواهر خیلی خوبه.قدر همو بدونید


بله خواهر خیلی خوبه اما برادر هم پشت و پناه خواهره خدا برادرت را برایت نگه دارد