الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

کاردستی روز مادر الینا

1392/2/12 18:15
نویسنده : مامان شیدا
795 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                       'mothers-day-heart-4-422.gif

 

دختر شیرین زبونم امروز که  از مهد برگشتی وقتی درب را برایت باز کردم  در حالی که دستت پشتت بود سلام کردی و گفتی مامانی چشمهات رو ببند و تا نگفتم باز نکن من هم چشمهایم را بستم بعد گفتی حالا باز کن و یه شاخه گل که توی مهد درست کرده بودی رو به طرفم گرفتی و با صدای بلند گفتی روزت مبارک مامان جونم  ني ني شكلك گلی رو که تو با دستای کوچولوت برام درست کرده بودی رو (البته به کمک الهام جون مربی مهدت )  ازت گرفتم و گفتم مرسی عزیز دلم قربونت برم  انقدر زوق زده شده بودم که خدا میدونه بغلت کردم و تا میتونستم بوسیدمت سرتو روی سینم چسبوندم و بهت گفتم عزیز دلم تو خودت بهترین هدیه خدا برای منی احتیاج به هدیه دادن نداری تو هم با صدای بلند میخندیدی و ذوق میکردی .

عزیز دلم دختر قشنگم امیدوارم همیشه لبت خندان باشد و بدون مامان بدون تو هیچه برایم بمان که من با نفسهایت زنده ام

 

گلی که پرنسس من با دستای کوچولوش برای مامان درست کرده

       گل

       کاردستی الینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:57
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک


ممنونم دوست عزیزم
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:23
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


بر شما هم مبارک مامان مهربون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 21:12
الینا جون این هدیه قشنگت برای مامانی از هر طلا و جواهری گرانبهاتره مگه نه مامانی؟


♥♥♥راست گفتی مامانی با تموم جواهرات دنیا عوضش نمی کنم ♥♥♥

مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 2:00
طلایی ترین روزها

ارزانی نگاه مهربانت

وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت

روزت مبارک دوست عزیزم


ممنون خانومی الیسا جونم رو ببوس♥♥

پرتو
12 اردیبهشت 92 8:52
سلام دوستم روزت مبارک عزیزم انشاالله همیشه کنار هم سالهای سال شاد و سالم زندگی کنید آمین


مرسی پرتو جونم ما بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه کوچولوی شما هستیم خیلی مواظب خودت باش عزیزم♥♥♥
مامان مریم
12 اردیبهشت 92 16:27
قشنگترین هدیه ایه که یه مادر میتونه بگیره...حسودیم شد عزیزم..


مریم جون یه کم صبر کنی مهتاب شیرین زبون از این سورپرایز ها برات زیاد داره
✿ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ✿ツ
13 اردیبهشت 92 3:26
دسسسستت درد نکنه الینا جون چه گل خوشگلی


هزارتا بوس برای ستایش جون


ماما سامی
13 اردیبهشت 92 17:13
روز مادر رو بهتون تبریک می گم

مبارک باشه هدیه هاتون


ممنون عزیزم مامی مهربون وبلاگتون باز نمیشه ممنون میشم آدرستون رو برام بزارید

مامي كيانا
14 اردیبهشت 92 10:19
اي جونم الينا
اي جونم كاردستي
وايكه چه هديه زيبايي
مامان جون ميدونم خيلي به دل ميشينه


واقعا خییییلی
نفیسه
5 خرداد 92 1:49
سلام.ماشالله الیناجون خیلی ناز وبانمکه..خدابراتون نگهش داره...اگه برای تبادل لینک موافق بودید به وبلاگ پسر من هم سربزنید..خوشحال میشم


سلام ممنونم گلم . با افتخار لینگتون کردم .