الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

روز مادر

1392/2/13 11:29
نویسنده : مامان شیدا
955 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مادر، می خواهم با اشک هایم، گلی بپرورم به رنگ خون دل و به قامت هزاران دریغ و آه، و روز مادر، بر مزارت گذارم. مادر، در این روز، آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش. هنوز باور ندارم که تو رفته ای. هنوز دست احساس تو را حس می کنم. تو زنده ای!وبرایم هر روز دعا میکنی .

   در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
                     مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

 

            تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

واما روز زن در خانه ما

شیرین زبونم دیروز عصر شما خواب بودی و من هم پای کامپیوتر که بابایی آمد با یه دسته گل و یه کیک کوچولو animated gifs of happy mother's dayو گفت عزیزم روزت مبارک از صدای بابا شما از خواب پریدی و تا گل ها رو دیدی گفتی مال منه من میخوام به مامان بدم بعد دسته گل رو گرفتی و گفتی اصلا مال خودمه روز من باشه دیگه ... بعد بابایی یه پاکت که توش 5تا تراول بود رو داد به من animated gifs of mother's day- giftو گفت قابل شما رو نداره و ما رو شرمنده کرد سپس  همراه شما کیک را بریدیم و همراه چای یه عصرانه خوشمزه را نوش جان کردیم . بعد به پیشنهاد بابایی رفتیم دوری در شهر زدیم و بابا جون گفت شام چی میخورید و خانم گلم هم که شما باشید گفتی کباب . غذا رو گرفتیم و به پیشنهاد شما رفتیم میدان اسبی کنار آب و شما کلی بازی کردی و به ماهی ها غذا دادی . از بابا قاسم و شاهزاده خانومم ممنونم که همچین شب زیبایی را برایم رقم زدید.

       تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تنها بهونه زندگیم من از شما هیچ توقعی ندارم چون تو بزرگ ترین هدیه خدا برایم هستی با وجودت تمام ثروت جهان را دارم برایم بمان که نفسم به نفست بند است . خدای مهربون هزاران هزار با تو را شکر میگویم که همسری مهربان و فرزندی نیکو به من عطا کردی این دو عزیز را در پناه خود حفظ فرما .

        تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

راستی گلم شب میلاد خاله فهیمه و مهتا و عمو یاسر آمدند خانه ما و خاله جون برایمان کیک درست کرده بود و مهتا کوچولو کادو به دست آمد و گفت خاله جون روزت مبارک شوکه شده بودم اصلا حواسم به روز مادر نبود . کلی مهتا رو بوسیدم و کادو رو باز کردیم یه قواره چادر مشکی بود . خیلی از خواهر گلم و همسر مهربانش یاسر عزیزم ممنونم شرمنده ام کردند امیدوارم بتوانم جبران کنم .قلب

           تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

این هم چند تا عکس از این روز

                      دسته گل

            تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

          هدایا

         تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

          کیک

             تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

           الی جان

          تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

                        الی مامانی

              تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

            الی

              تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

      کیک خور کوچولو     تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

          جگر ما

           تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

          گلم در گل

          تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

          الینا گلینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
13 اردیبهشت 92 20:39
سلام شیدا جونننننننننم ،،تبررررررررررریک تیررررررریک،،زرنگ باش دختر تراولارو برنگردونیا جلوتر روز مرد رو داریم،،حداقل نگهدار اون روز براش هدیه بده همونا رو ذوق کنن آقای همسریتون...خوب


سلام عزیزم ممنون آی راست گفتی ها همین کار رو میکنم اما آخه مگه نباید جوراب بخریم

مامان ماهان
13 اردیبهشت 92 20:41
شیدا جونم ،خوشحالم که روز زنتون با لطف همسر مهربانتون خوش گذشته ،،انشالله هر روزتون روز جشن و شادی باشه الینا جونمو میبوسم.. این گلارو هم من و ماهانی با عشق تقدیمتون میکنیم..


ممنونم دوست گلم خیلی لطف داریدماهان عزیزم را ببوس
مامي كيانا
14 اردیبهشت 92 10:21
روز مامان هاي گل گلاب مبارك
گل هايي كه اگه وجود پرمهرشون تو خونه نباشه اونجا ديگه خونه نيست قفسه زندونه
دست همسري هم درد نكنه كه اين روز و كادو و دسته گل رو فراموش نكردند ايول
انشالا هميشه خوش باشيد


ممنونم دوست خوبم♥♥♥
خاله فهیمه
14 اردیبهشت 92 12:44
یه باغچه پر از گلهای بهاری تقدیم به قلب مهربانت . خواهر عزیزتر از جان روزت مبارک





هر کاری که انجام بدیم جبران کمی از محبتهات نمیشه خواهرکم [hr



قربونت برم عزیز دلم روز تو مامانی مهربون هم مبارک باشه.♥♥♥


گلم من که کاری نکردم شما لطف دارید

خاله فهیمه
14 اردیبهشت 92 12:45
فداااااای عکسهای خوشگلت خاله جون ... فدای مهربونیهات .. اندازه یه قابلمه با هرچی لب تو عالمه میبوسمت یه عالمه


بهترین خاله دنیا دووووووسسستتتتتت دارمممممم یه عالمه بوووووووووس
مریم (مامان ثناجون)
14 اردیبهشت 92 15:45
شیدا جون با تاخیر روز مادر را بهت تبریک میگم ...کادوهات هم مبارکت باشه..روز مرد با یک جفت جوراب جبران کن انشاالله تمام روزهاتون قشنگ و خوش باشه
الینا جون خیلی زیبا شدی


ممنونم گلم .آی گفتی یه جفت جوراب خوشگل
مریم (مامان آندیا)
14 اردیبهشت 92 22:38
سلام عزیززززززززم.....بخدا شرمنده ام اول از همه روزت مبارک..دوم اینکه واقعا عذر میخوام و سوم اینکه دخمل گلت و از طرف من ببوس..[h



سلام دوست خوبم دشمنت شرمنده روز شما هم مبارک .بلاخره مشکل از چی بود سایت یا...


سپیده از وبلاگ "کودک من"
23 اردیبهشت 92 0:51
عزیزم کاردستی روز مادر شما هم + سفره هفت سین ثبت شد