الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

عید 92

1392/2/15 0:32
نویسنده : مامان شیدا
880 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سال نو گل آورد زمستون و بهار کرد

                                          سال قبل بار رو بست یواش یواش فرار کرد 

 

   عید اومد خنده کن فردا رو کس ندیده 

                                                سال نو سال  نو یه سال یه سال پر امیده

                                           

                                                animation of snake with black hat

 

دختر قشنگم بلاخره بهار از راه رسید و با خودش عید و نوروز باستانی را به همراه آورد . این پنجمین بهاری است که با وجود تو خانه ما عطر و بوی دیگری دارد .

        

امسال در چیدن سفره هفت سین کلی به مامان کمک کردی با هم تخم مرغها را رنگ کردیم و با خمیر بازیت مار درست کردیم و سر سفره گذاشتیم  از جلو خانه گل کندی و در کنار هر ظرف یکی گذاشتی .با اینکه مهد کودک یه تنگ کوچک ماهی و سبزه به شما هدیه داده بود به بابایی سفارش دوتا ماهی دیگه دادی و گفتی این الینا ست یه مامان و بابا براش بخر

    . animated gif of cute snake

بعد از این که سفره آماده شد منتظر تحویل سال شدیم شما به تبعیت از بابایی قران کوچک خودت را برداشتی و شروع به خواندن کردی و بعد با هم دعا کردیم .وقتی سال تحویل شد پریدی تو بغل من و بابایی و بعد از بوسیدن روی گلت بابا از لای قرآن بهت عیدی داد و شما هم دو تا اسکناس برداشتی و به من عیدی دادی بعد شروع کردی به رقصیدن و من هم ازت فیلم گرفتم .

        

بعد قرآن را به دستت دادم و از خانه بیرون رفتی و در زدی و پا به خانه گذاشتی تا با قدمهایت خیر و برکت را برایمان به ارمغان بیاوری

         

قرار گذاشته بودیم تعطیلات را به دید و بازدید از اقوام بگذرانیم و در پایان آن یه سفر سه روزه به لاهیجان برویم آخه شما فقط برای سفر دریا را قبول داری و ما هم که مطیع اوامر هستیم. 

animated gif of cute snake

13بدر هم طبق روال هر سال دایی امیر و خاله فهیمه و خاله من (خاله فرح )و خاله مریم (دوست من ) به همراه خانواده آمدند پیش ما و توی محوطه کنار جوی فرش انداختیم و سیزده رو به در کردیم امسال قرار گذاشتیم جوجه کباب درست کنیم من هم برای عصرانه آش رشته درست کردم خدا را شکر خیلی خوش گذشت شما بچه ها کلی بازی کردید و خوش گذراندید عکس های اون روز را هم محدثه انداخت که دو سه چند تا از آن را برایت میگذارم

     animated gif of cute snake

کلا عید خوبی بود و بهمان خیلی خوش گذشت .این هم چند تا از عکسهای شما در پای سفره هفت سین اما از مهمانیها عکس ندارم با اینکه دوربین را میبردم اما فراموش میکردم عکس بگیرم مامانی رو ببخش عزیز دلم

        

 

      هفت سین

       

      هفت سین 2

       

تخم مرغ هایی که با هم درست کردیم

       تخم مرغ رنگی

        

دخی مامان در کنار سفره هفت سین

          الی 1

          

          الی2

           

          الی3

           

           الی4

               

پرنسس مامان در محوطه خانه در چهارم فروردین

           الی درمحوطه

              

            الی در پارک

            

 

            الی و سرسره

             

                                           

                                            عکسهای سیزده بدر در ادامه مطلب

            الی مهتا

             

آقایان درحالدرست کردن کباب

                                    آقایان

              

الینا و امیر مهدی در حال آتیش سوزوندن

            الینای من

            

دعا کردیم و نیت کردیم و سبزه گره زدیم

          سبزه

          

سبزه مون رو به همراه آرزوهامون به آب سپردیم

          به اب دادیم

          

غروب از سرما آتیش روشن کردیم .شیتونک من درحال باد زدن باقی مانده آتیش

          اتیش

           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله فهیمه
8 اردیبهشت 92 18:07
خوشتیپ خاله عیدت مبارک ... امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه .



مرسی خاله جونم بووووووووس
مامی کوروش
9 اردیبهشت 92 7:53
شیدا جون همیشه به سفر و دریا
انشا... سال خوبی براتون باشه
الی خوشگل رو ببوس


ممنونم عزیزم کوروش جونم رو ببوس
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:16
چه عجب آپیدی
چه سفره خوشگلی ، چه تخم مرغهایی خودتون درست کردین آفرین
کلی قیافت عوض شده الینا جون تقصیر این مامانته دیگه از خیلی وقته ندیده بودیمت به کل یادمون رفته بود چهره ات


شرمنده راست میگی نمی دانم چرا نمیتوانستم بنویسم آخه یه سری عکسها پیشم نبودتقریبا کارهای الی از آذر تا حالا رو ننوشتم سعی میکنم جبران کنم .
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:17
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....
ای کاش
روز زن و روز مـــ♥ــادر بر شما مبارک باد
ما آپیم


ممنونم دوست خوبم این روز بزرگ بر شما نیز مبارک باشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 اردیبهشت 92 1:56
سلام عزیزم من همیشه میاومدم وبتون ولی آپ نبودی ببخشید دیگه این دفعه دیر اومدم در عوض کلی از دیدن الینای ناز و دوستداشنتی لذت بردم تخم مرغ ها عالی عالی تزیین شده بودن ماشاالله به این مادر و دختر هنرمند مخصوصا الینای خوشتیپ و خوشگل


سلام عزیزم .نظر لطفتونه اما شما و هنرتون کجا و ما کجا پرستش جون را ببوسید♥
مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:59
واي چه ژست هايي گرفته اين الينا خانوم
خيلي ناز شده تو عكسها
تخم مرغ ها هم خيلي خوشگل شدن دست الينا جون هم درد نكنه كه به مامانيش كمك كرده


ممنون گلم کیاناجونم رو ببوسید
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 17:08
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر

قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .




ممنون عزیزم روز مادر هم بر شما مبارک
مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:40
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود


و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود


روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .









ممنونم روز مادر بر شماهم مبارک ♥♥



مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 9:07
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . روزت مبارک ♥


ممنونم دوست گلم . این روز بزرگ بر شما مامان مهربون هم مبارک♥♥♥♥
لاله
11 اردیبهشت 92 11:40
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک



ممنونم گلم♥♥♥
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 12:24
آجي گلم روز شما هم مبارك ...تو آمار شركت نمي كنييييييييييييد؟؟؟؟منتظرماااااا


اومدممممممممممم گلم
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 13:08
شيدا جونم خدا مادرامونو بيامرزه..منم الكي خوشم بخدا..اين فقط يه سرگرمي ديروز كلي بياد مامانم گريه كردم..مادر منم اينجوري بود..هميشه همه كاري برا ما ميكرد.. اين هفته ميخواستم بيادش روزه بگيرم كه متاسفانه نشد،امروزم بيادش بين همكارا خرما پخش كردم..بعده ادارم ميخوام برم سرخاك برا مامان شما هم فاتحه خوندم...ولي من دوست ندارم عين مامانم مظلوم مظلوم باشم تا جايي كه هيچ حقي برا خودم نذارم..ياد اين كاراي مامانم كه مي افتم كه چقدر حقش تو هر مورد ضايع شد حالم بد ميشه..

خدا رحمتشان کند ان شالله در این روز عزیز
سر سفره حضرت زهرا مهمان بشوند .من معتقدم حقشان ضایع نشد بلکه انها از این کار لذت میبردند. الان من از خودم میگذرم به خاطر الینا و از این کار بیشتر لذت میبرم تا چیزی را برای خودم بخواهم .گلم الکی خوش نباش با تمام وجود خوش باش تا روح مادرت هم شاد باشد ♥♥♥♥
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 13:08
آره گلم چرا اثر نداره..فقط بايد دو برابرش كنياااااااااا خوب..بعدم فردام نتيجه رو بگو من منتظرم
مامان مریم
12 اردیبهشت 92 16:25
به به بالاخره اومدین...دلمون براتون تنگ شده بود...خدا رو شکر که روزای خوبی داشتین در کنار پرنسس خوش خنده و خوش تیپمون...


ممنونم گلم بله خدارو شکردر ساله نو روزهای خیلی خوبی رو شروع کردیم .مهتاب گلم رو ببوسید ♥♥♥