الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرت لاهیجان در تعطیلات نوروز 92

1392/2/15 2:40
نویسنده : مامان شیدا

الینای من بابا جون به دستور شما برای رفتن به دریا از طرف اداره آپارتمان لاهیجان را رزرو کرده بود تا بعد از سیزده به در یه سفرکوتاه بریم روز 14 فروردین بعد از ظهر همراه عمو حسن و زن عمو مرضیه و ثنا راه افتادیم به سمت لاهیجان حدود ساعت 9 شب بود که رسیدیم  برای  شام  به دستور شما دختر ها رفتیم  پیتزا آفتاب و بعد به سمت  خانه رفتیم که در میدان قوام السلطنه بود . تو و ثنا کلی آتیش سوزوندید smiley تا خوابیدید فردای آن روز بعد از خوردن صبحانه به سمت سیاهکل راه افتادیم جاده خیلی قشنگی بود در کنار یه آبشار ایستادیم و کلی عکس گرفتیم از شما هم با لباس محلی عکس گرفتم  برای ناهار به شهر برگشتیم و بعد از خوردن یه ناهار خوشمزه (کباب ترش در رستوران زیبا )به سمت ساحل چمخاله رفتیم وشما با اینکه باد سردی میوزید کلی آب بازی کردی وخودت رو حسابی خیس کردی بعد با ثنا شن بازی کردی zandkastelen01.gifو دائم به هم لج میکردید و قلعه هایی رو که میساختید خراب میکردید . بعد سوار اسب شدید و یه دوری کنار ساحل زدید تو تا قبل از این میترسیدی سوار اسب بشی اما این بار خیلی خوشت آمد و کلی ذوق کردی .گلم تو عاشق قایق سواری هستی و همش اصرار داشتی تا سوار قایق بشویم اما به خاطر سرما و باد نمیشد . عصری آمدیم کنار دریاچه و آبشار لاهیجان و قدم زدیم و شما کلی بازی کردید . روز بعد هم در کنار دریاچه از شما کلی عکس گرفتم و شما در پارک بازی کردید و بعد از خرید سوغاتی از جاده کناره به سمت رامسر راه افتادیم و ناهار را در ساحل گل سرخ خوردیم و بعد به سمت کرج راه افتادیم سفر مختصر و خوبی بود و خیلی خوش گذشت این هم چند تا عکس از شما

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جاده سیاهکل

الی در پارک

درپارک

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم

بازم ميام كه كامل بخونمت

سلام گلم باشه آمدم
بهاره مامان الینا
مرسی مامان الینا
الینا شما ماشاء ا.. برای خودش دیگه خانومی شده من خیلی به وب شما امدم خدا الینا ت رو حفظ کنه

ممنون خانمی خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید اگه آدرس بزارید لینگنون کنم ممنون میشم
مامان ماهان
سللللللللللللللللللام عزيز دل خاله،،چه ناز شدي ماشالله
چه عكسايي،بتركه چشم حسود و بخيل..شيدا جونم خوشحالم روز خوبي داشتين

مررررسی دوست مهربونم شما لطف دارید♥♥♥
مامان مریم
چه عکسای قشنگی..دلم برای دریا تنگ شد...معلومه که حسابی به الینا جون خوش گذشته..

ممنون.بله خیلی

(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)

ممنونم گلم فاطمه جونم رو ببوس عمه مهربون
مامان عبدالرحمن واویس
سلام عزیزم انشاالله همیشه به گردش ماشاالله دخترتون خیلی ماهه خوشحال شدم بهمون سرزدی من لینکتون میکنم دوست داشتین لینکم کنیدتابیشترباهم باشیم راستی خبرشم بهم بدین

سلام خانمی ممنون که به ما سر زدید من هم شما را لینگ کردم
محبوبه مامان الینا
سلام عزیزم من به جز این کامنت اخیر ، کامنت دیگه از شما دریافت نکردم

سلام دوست خوبم نمیدونم چه مشکلی پیش آمده برای شما و دو سه تا از دوست های دیگه کامنت گذاشته بودم ثبت نشده
محبوبه مامان الینا
چه دیر آپ کردی دوست جونم؟منظره ها فوق العاده زیبا هستند و الینای ما از همه چیز زیباتر

بله خیلی کلی مطالب رو هم جمع شده نمی دونم چرا نمیتوانستم بنویسم
مریم (مامان ثناجون)
سلام شیدا جون خوبید الینا جونم خوبه.
وای چه جاهای با صفایی رفتید

انشا الله که همیشه در سفر و خوش باشید

ممنون گلم هدیه جون رو ببوس
مامان ماهان
آخ گفتي شيدا جونم....حالا پست بعديمو بخون ببين من چه جيكي ازم در نيومده بخداااااااااا..از دست اين وروجكه ديروز تا پاي مرگ رفتم.. الانم كلي ستاره و گنجيشك دور سرم ميچرخن با اين آتيشي كه ماهاني جونم برام سوزوند و بخاطر اون يه روز دوريش هيچيم بهش نگفتم كه دلم خنك شه..ولي باشه فداي سر ماهان و الينا جونمو و ني نيهاي ديگه

ای جونم چه اتفاقی برات افتاده گلم نگران شدم
الينا گلينا
سلام .الينا جون اميدوارم مثل الان كه شادي هميشه شاد و خوشحال باشي .من شما را با اجازه لينك مي كنم .اگه دوست داشتيد شما هم مارا به دوستانتون اضافه كنيدفاطمه

سلام گلم باعث خوشحالی منه که یه دوست خوبی مثل شما داشته باشم لینگید عزیزم
مامان ساجده
ماشاالله دخمل نازي داريد خدا براتون حفظش كنه

ممنونم گلم ♥♥♥
مامان الهام
عزیز دلم مثه الینای خودم دوست دارم ایشاالله همیشه شادو سلامت کنار خونوادت لحظات خوبی داشته باشی[گل}
راستی مامان الینا طرظ دوختن دامن توتو رو میشه بگید آخه تولد الینای منم نزدیکه میخوام واسش بدوزم ممنون میشم .

ممنون خاله جون مهربون.منم دوست دارم یه عالمه. الهام جان توضیح دامن را میام برات میگم