الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

عکسهای الینا در مهد

1392/3/31 2:46
نویسنده : مامان شیدا
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                man with video camera running animated gif   

سلام به دختر گل و ناز خودم  عزیزم طی سال در مهد چند بار عکاس آوردند تا از شما عکس بندازه من از کارش راضی نبودم وقتی بهشون اعتراض کردم اون آقا گفت خانم ماشالله به جونش باشه دختر شما یه ثانیه هم سر جاش وا نمی ایسته همین ها رو هم به زور ازش گرفتم تعجب من که قانع نشدم اما چاره ای هم نبود اجبارا سفارش چاپ دادم بلاخره کاچی بهتر از هیچیه دیگه اسکن نکردم و با دوربین ازشون عکس گرفتم و برات در وب گذاشتم شرمنده اگر بی کیفیت هست

                                                      slr camera lens flashes as photo is taken animated gif

 

 

 60

سفارش کرده بودم که موقع عکس انداختن زیر سارافونی و جوراب شلواریت را در بیاورند که لطف کرده بودند و انجام ندادند

                     خانمی

 

 60

                       الی

 60

          الینا

 60

این عکسها را هم برای جشن یلدا ازتون گرفته بودند

                       سفره یلدا

 60

به نظر من و بابایی این عکس هیچ شباهتی به شما نداره

                       الینا2

 60

                      الینا3

60

این عکس رو وقتی رفته بوذیم سیاهکل دادم برات انداختند

                     دختر شمالی

60

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی حلما
30 خرداد 92 11:48
وای چه شیرین و نازه .به ما هم سر بزنی خوش حال میشیم

http://onlyhelma92.niniweblog.com


ممنونم گلم حتما♥♥♥
مامان مریم
30 خرداد 92 14:48
بوس برای خوشگل خانوم وروجک و شیطون


ممنون خاله جون هزار تا بوس برای مهتاب جونم و مامان مهربونش♥♥♥
خاله فهیمه
30 خرداد 92 17:24
جیگرتو خوشگل خاله ...... اینا همه مدله اش خوشگل و تو دل بروه .... بوووووووووووس ....آخی جیگرم حااال اومد ((به قول خودت ))
منم بووووووووووووووووووووووووووس آخیش جیجرم حال آمد


نرگس مامان باران قلنبه
31 خرداد 92 17:19



هزارتا بوس برای خاله نرگس و باران جون
لاله
1 تیر 92 8:30
عزیزم خیلی عکسات قشنگن


مرسی خاله جونم
مامان عبدالرحمن واویس
1 تیر 92 10:17
شیداجونم فدات شم عزیزم عکس اخریت خیلی ناز بود عزیزم
دوست دارم خانومی


ممنونم گلم آره عکسهای مهدش اصلا قشنگ نشده دکورش قشنگه اما الینا هیچ شباهتی به خودش نداره. اون آخریرو یه عکاس دوره گرد در سیاهکل لاهیجان ازش گرفته
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 10:20
شيدا جونم ،الينا جون با زير سارافون و جوراب شلواريم خوشگل و ناز هستن اينجوري كمترم چشم ميخورن...


شما لطف داری اما ....تازه همسری دیروز اعتراف کرد که یادش رفته بوده سفارش من رو به مهد بگه
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 10:20
قربون دخمل كوزه بدستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم


خدا نکنه خاله جون مهربوووووون ♥♥♥
هیراد و عمه لیلاش
17 تیر 92 22:29
انشاالله عکسهای هم فارغ التحصیلیش هم عروسیش



ان شاالله یعنی میشه اون روزا رو ببینم . این هم یه بوووووووووس برای هیراد جونم

فاطمه مامان الينا گلينا
29 تیر 92 9:57
الهي چه عكساي نازي قربونش برم چه ژستهايي هم گرفته


خدا نکنه خاله جون چشماتون ناز میبینه .الینای گلم را ببوسید
مامانی درسا
1 مرداد 92 2:21
عزیزمی دختری خودش زیبای زیباس حتی اگه عکاسش خوب نباشه و عکسها بی کیفیت ما لذت میبریم از دیدن روی ماه دختری ....


ممنونم دوست جونی .البته تقصیر دخملی خودم هم هست اصلا همکاری نمیکنه
مامان آروین
7 مرداد 92 15:49
همه عکسهات محشرن
چه لباس قشنگی عزیزم چه بهت اومده ماشالله
مامان شیدا با اجازتون لینکتون می کنم خوشحال میشیم اگه شما هم ما رو لینک کنید . از طرفم ببوسید این دختر ماهو



ممنونم گلم .من هم با افتخار لینگتون میکنم این ها هم برای پسر نازتون آروین جان