الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

نقاشی های الینا

1392/4/2 8:24
نویسنده : مامان شیدا
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر هنرمندم خوبی مامانی . عزیز دلم یکی از کلاسهای فوق برنامه مهد کلاس نقاشی بود و من شما را در این کلاس ثبت نام کردم و مربی کلاس خانم امانت گفت یک ماه فرصت میخوام با بچه ها کار کنم اونهایی که استعداد دارند رو معرفی میکنم . بعد از یک ماه به مربیت زنگ زدم و او گفت الینا فوق العاده است درسته که خیلی شیطونه اما خیلی هم با استعداد است . وقتی از خودت پرسیدم که دوست داری کلاس نقاشی رو ادامه بدی  گفتی مامانی من قاشقشم تو رو خدا بزار برم کلاس . من هم از خدا خواسته چون خودم عاشق نقاشیم و همیشه آرزوم بود بتونم روی بوم نقاشی کنم ولی هیچ وقت دنبالش نرفتم !!! تصمیم گرفتم تو رو بزارم کلاس و نتیجه اش این چند تابلو شد

 

            اولین نقاشی شما روی بوم

 

        گل و سبزه

         آقا خرگوشه تو چمن زار

       خرگوشی

ماهی ها در زیر آب

       ماهی

    حلزونها در میون گلها

       حلزون

       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 10:22
شيدا جونم بچه هامون ادامه آرزوهاي ما مامانا هستن اگه الينا جونم دوست داشتنهاي شما رو تكرار ميكنه و البته ادامه بخاطر تشويق و هدايت صحيح شماست....خيلي زيبان كلي كيف كردم


آیسان جون درست میگی با حرفت کاملا موافقم .اما من هیچ وقت الی رو تشویق به نقاشی نکردم خودش علاقه داشت البته کمی هم ارثی هست چون دختر عمه اش نقاش ماهریه
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 10:23
قربون شيرين زبونيت و قاشقيت..بشم الينا جونم


خدا نکنه خاله جون مهربون هزار تا بوووووس برای شما و ماهان جونم
مامی کوروش
2 تیر 92 11:13
شیدا جون معلومه واقعا الینا استعدا زیادی توی نقاشی داره ... نقاشی حلزونهاش رو خیلی دوست دارم .


ممنون از انرزی های مثبتتون ♥♥♥ آرزو میکنم بتونه موفق بشه چون خیلی علاقه نشون میده
مامان آرشين
3 تیر 92 12:52
چه نقاشي هاي خوشگلي به اميد روزي كه الينا يه نقاش بزرگ شه


ممنونم فرناز جون این هم چند تا بوووووووس برای آرشین جونم
مامان بهراد
4 تیر 92 1:18
الهی من قربون این دختر هنرمند برم...آفرین الینا جونم...مامانی اسفند فراموش نشه


خدا نکنه خاله مهربون مرسی از لطف تون بهراد عزیزم رو ببوسید ♥♥♥
مامانی درسا
4 تیر 92 1:57
الهی من بگردم دخمل خانمی پیکاسو گلم ..... چقده خوشگل کشیدی ..... هنرمند کوچولو من عاشقتم


مرسسسسسسسسسسی خاله جون مهربون دوست دارم یه عالمه بوووووووس
elina
4 تیر 92 8:51
آفرين دختر هنرمند


مرسی گلم ♥♥♥
خاله فهیمه
4 تیر 92 9:55
فدای الی جون هنرمندم بشم .....


خدا نکنه خاله جون مهربون
آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 9:58
سلام شيدا جونم ،،ممنونم از تشريف فرمايي و آرزوي سلامتي تون،شما هميشه به من و ماهان لطف دارين ميبوسمتون شما و الينا نازمو..مااااااااااااااااااچ ..سند قراضمونم قابل شما رو نداره


سلام گلم خوشحالم که خوبی عزیزم سند هم اختیار دارید مبارکتون باشه و سند های بیشتر دوستت دارم و هزار تا بوس برای شما و ماهانی عزیزم ♥♥♥
آيسان مامان ماهان
4 تیر 92 9:59
عزيزم به نظر سنجي وبي دعوتي ،،اگه دوست داشتين بفرما برات سوالا رو بذارم


ممنونم دوست گلم حتما
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 7:40
واقعا محشرن


مرسی خاله جون مهربون .بووووووووس برای شما و الیناجونم
مامان عبدالرحمن واویس
9 تیر 92 15:49
افرین هنرمند کوچولو بهترینها روبرات ارزو دارم


مرسی خاله جون مهربون ♥♥♥
محبوبه مامان الینا
10 تیر 92 9:06


مرسی که به ما سر میزنی دوست جونی
محبوبه مامان الینا
13 تیر 92 8:23
سلااااااااااام دلتنگیم شیدا جون پست جدید میخوایم با عکس از الینای جیگر طلا


سلام دوست خوبم ممنونم از لطفتون . شرمنده که مامان بدی هستم یه کم کسالت دارم در اولین فرصت پست جدید میگذارم .الینا جون گلم را ببوس ♥
مامان عبدالرحمن واویس
13 تیر 92 23:33
[قلب
عزیزم اپم خوشحال میشم بهمون سربزنید


حتما دوست جونی
مامي كيانا
15 تیر 92 10:12
خيلي زيبا كشيدي لذت برديم


مرسی خاله جون مهربون
مامانی هدیه
15 تیر 92 21:00
افرین به این دختر با استعداد


شما لطف دارید هدیه جونم را میبوسم
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
16 تیر 92 18:22
درود بر شما..
دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.



حتما
پرتو
17 تیر 92 9:28
ماشاالله به این گل دخمل هنرمند


ممنون خاله جون .راستی نی نی جون ما چطوره
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:50
عزیزم میخوام توی وبلاگم یه ختم بگیرم به نیت این ماه اگه دوست داری میتونی شرکت کنی تا ازثوابش بهره ببری
اگه جوابتون مثبته لطفا باوبلاگ بیا وجزء
دلخواهتو انتخاب کن
منتظرتونم


وای چه کار خوبی عزیزم حتما
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:20
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم


حتما گلم
مامان ماهان
19 تیر 92 12:21
نام من بر کف دستت بنویس،،تا به هنگام قنوت نبری از یادم،،ترسم امشب که مقبول شود از تو دعا،گویم افسوس که من از قلمت افتادم،،ماه رمضان مبارک و پر بار باد...


دستهای خالی من دخیل دل پاکت مرا در راز و نیازت با معبود نه به بهای لیاقت بلکه به رسم رفاقت دعا کن این ماه عزیز بر شما نیز مبارک باد
مامان ماهان
19 تیر 92 12:22
شیدا جونم سلام خانمی خوبی خوشی،الینا جونم خوبن؟؟؟من این همه رفتم فاز خر خونی آخرشم افتضاح کردم..اومدم بهتون مژده بدم


سلام آیسان جونم خوبی ماهان جونم خوبه ؟اختیار دارید شکسته نفسی میکنی راستی چی میخونی دوست جونی؟هزار تا بووووووووس برای شما و گل پسرمون
لاله
19 تیر 92 17:04
آفرین الینا جون
واقعا" با استعدادی



مرسی خاله جون مهربون ♥
لاله
19 تیر 92 17:06
عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک



دستهای خالی من دخیل دل پاکت مرا در راز و نیازت با معبود نه به بهای لیاقت بلکه به رسم رفاقت دعا کن این ماه عزیز بر شما نیز مبارک باد
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 18:15
ای جااااااانم ای کاش پیشت بودم یه امضایی چیزی میگرفتم برای اینده ها که معروف میشی به دردم میخورد


نرگس جون وقتی پیامت رو برای الینا خوندم و معنیش رو براش گفتم یه کم فکر کرد و کفت مامان این خاله مهربون رو یه بوس محکمش کن این هم یه بوووووووووووووس از طرف الینا برای خاله نرگس
محبوبه مامان الینا
24 تیر 92 9:59



دوستتون داریم دوست جونی بوووووووووس برای الینا جونم
آیسان مامان ماهان
24 تیر 92 10:48



دوست مهربونم شما خودتون گل هستید هزار تا بووووووووس برای آیسان جونم و ماهانی عزیزم ♥♥♥
مامان مریم
31 تیر 92 18:44
وای چه نقاشیای قشنگی ...ماشاله به این همه هنر و سلیقه....مامانش فروشی نیستن این تابلوهای قشنگ؟؟


مریم جونم شما لطف دارید البته قابل شما رو نداره لطفا مهتاب قشنگم را از طرف من ببوسید
مامانی درسا
1 مرداد 92 2:19
بازم بوس برای نقاشی های زیبا دختری


مرسی این هم برای درسای قشنگ خودم
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 11:18
سلام شیدا جونم خودتو ناز دخملت خوب هستین،فچرا بازم دیر آپ میشین نکنه بازم نت ندارینایشالله که هر جا هستین خوب و خوش باشین،مواظب الینا جونو و خودت باش میبوسمتون


سلام آیسان جونم ما خوبیم گلم ممنون ماهان گلم چطوره . راستش نت داریم نمیدونم چرا تنبل شدم چشم در اولین فرصت

مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 13:06
هزار ماشالله... خیلی خوب کشیده...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


بله حتما
مامي كيانا
20 مرداد 92 13:14
عيدتون مبارككككك


ممنونم عید شما هم مبارک کیانا ی گلم چطوره میبوسمتان