الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

جشن عقد

1392/9/10 10:49
نویسنده : مامان شیدا
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم  روز جمعه 29شهریور جشن عقد پسر داییم بودکه مصادف  شده بود با تولد من ( شب قبلش دایی امیر و امید به همراه خانواده هایشان مهمانمان بودند و یه جشن تولد کوچک گرفتیم که البته خاله فهیمه به علت سفر به شمال غایب بود ) دایی محسن به علت تعداد زیاد خانواده از بزرگای فامیل دعوت کرده بود . از وقتی که مامان فریده و بابا محمد رضا رفتند پیش خدا فامیل من را که فرزند اول هستم به جای آنها می دانند از این رو ما هم دعوت داشتیم جشن صبح بود . شما چون خاله مریم (دختر دایی من ) هم دعوت داشت و میتوانستی با دخترش ثنا بازی کنی خیلی خوشحال بودی ساعت 11 بود که رسیدیم سالن از همان ابتدا شروع کردی به شیطنت و بین سالن آقایان و خانم ها در حرکت بودی .... بعد از عقد عکاس سالن آمد و گفت میخواهید از دخترتون عکس بیندازم من هم گفتم چرا که نه..... و  در آخر دو تا عکس از میان عکسهای گرفته شده انتخاب کردم تا چاپ کنه . موقع ناهار هم برای شما و ثنا یک میز جدا گانه چیدیم تا در کنار هم غذا بخوریدکه البته تو جز نوشابه اصلا دست به غذایت نزدی در آخر هم با گریه از ثنا جدا شدی  گریه و مدام به خاله مریم التماس می کردی که بیایید بریم خانه ما من و ثنا با هم خوب بازی نکردیم اما چون  اونا باید نیمه شب بر میگشتند دوبی (آخه همسر خاله مریم دیپلمات هست و آنها یک سالیه که ماموریت رفتند آنجا ) القصه با هزار ترفندکه تولد مامان_ و می خواهیم بریم خوش بگذرونیم  راضیت کردم که باهاشون خدا حافظی کنی . این هم عکس های شما که به علت نداشتن اسکنر با دوربین ازشون عکس گرفتم که کمی بی کیفیت شده

 

        فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

       شاهزاده خانوم من

          فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

               عروسک من

          فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

      خانوم گل

            فواصل رووعة لتزيين المواضيع .....

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامی کوروش
10 آذر 92 8:16
شیدا جون مبارک باشه ، انشا... خوشبخت بشن. عکسهای قشنگیه ، اسکن کن حیفه
مامان شیدا
پاسخ
مـــرسی عزیزم راست میگی باید بدمش اسکن کنند
خاله فهیمه
10 آذر 92 13:02
چه قشنگه عکسهات عروسک کوچولو...وقتی این لباست رومیپوشی خوردنی تر میشه شیطون بلای خاله
مامان شیدا
پاسخ
مــــرسی خاله جون چشماتون قشنگ می بینه
مامی کوروش
12 آذر 92 7:50
قالبت خوشگله شیدا جون
مامان شیدا
پاسخ
مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه برای کوروش عزیزم و مامان مهربونش
محبوبه مامان الینا
12 آذر 92 9:06
سلام شیدا جون تولدت مبارک عزیزم ملوسک چه ژستایی هم گرفته
مامان شیدا
پاسخ
مــــرسی عزیزم .کار عکاس_ وگر نه محبوبه جون پدرمون رو در میاره تا ازش یه عکس بگیریم
مامان مریم
13 آذر 92 11:06
الهی...ایشاله جشن عقد خودش خصوصی عزیزم
مامان شیدا
پاسخ
ممنون گلم . ان شالله . آمدم عزیزم