الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

تدارک تولد 2 سالگی

1389/8/5 3:13
نویسنده : مامان شیدا
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

  ملوسکم امسال میخوام تولدت را با تم کفش دوزک بگیرم چند ایده از نی نی سایت گرفتم کلی هم طرح خودم توی سرم دارم که به کمک بابایی میخواهیم یه جشن به یاد موندنی برات بگیریم . دیروز رفتیم شهر کتاب و کاغذ رنگی قرمز و مشکی و برچسب کفشدوزک خریدیم . میخوام  خودم پرچمها  و جای گیفت و  هپی بیرت را درست کنم  یه کارت دعوت هم توی یه سایت دیدم که میخوام شبیه آن برات طراحی کنم امیدوارم خوب بشه و به موقع کارهام تمام بشه         .البته شما هم میونه اینهمه کاغذ وعکس خوب کیف میکنی و آهنگ تولد مبارک میخونی و میرقصی خدا کنه روز جشن هم مثل الان خوش اخلاق باشی     

    

                                                 lieveheersbeestje_klein.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)