الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

نظرات (13)

ني ني شكلك
8 دی 91 3:24
خانمي لينك شدي


منونم
پیور گرل
9 دی 91 13:10
سلام عزیزم دختر قشنگی داری
الینا یعنی نعمت و زیبایی بی انتها خدا قسمت کنه میخام اسم دخمل نازم رو بذارم الینا
من از عکس بچه ها تقویم دیواری درست می کنم می تونی بیای ببینی شاید خوشت اومد واسه عید چیزه قشنگیه


سلام ممنونم چشماتون قشنگ میبینه منم عاشق این اسم هستم .حتما بهتون سر میزنم
مامان کوروش
10 دی 91 11:13
عزیزم لینکت کردم
از اشنایی باهات خوشحالم


من هم از دوستی با شما خوشحالم
مامانی حلما
11 دی 91 7:52
سلام عزیزم . لینک شدی . ماشاالله به این گل دختر . زنده باشه .


سلام دوست خوبم ممنون شما لطف دارید
maman e maneli
11 دی 91 12:26
aziiiiizam che fereshte naziiii ...che yalda ghashangi.... maman e mehraboon besyarrrrrrrrrrrr ziba,marhaba be in salighe


ممنونم و مرسی که به ما سر زدید
مامان ماهان
18 دی 91 11:41
سلام عزیزم ،امیدوارم حال خودت و دختر خوشگلت خوب باشه..میشه بگید کرسی یلدا رو چه جوری درست کردین برا سال بعد می خوام البته ببخشیدا از هنرتون الگو می گیرم..عززززززززیزم

سلام گلم توضیحش را در وبلاگ برات گذاشتم البته شما از میز عسلی هم میتوانی به جای کرسی استفاده کنی و رویش لحاف بیندازی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
18 دی 91 15:44
سلام خانومی شعری که برای خواهرجونت نوشتی تو وبلاگش اشک تو چشمم آورد همیشه شنیده بودم این آهنگ رو ولی بهش فکر نکرده بودم خییلی با احساس بود منم حساااس دختر گلت رو ببوس





سلام ممنونم عزیزم .من همیشه این شعر را برای دخترم میخونم و هر بار اشک تو چشمام جمع میشه
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 14:41
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید
دوستتون دارم


وای چه عالی مبارک باشه
مامان شايان
23 دی 91 19:52
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


چشم الان میام
مامان آیسل
25 دی 91 19:18
سلام خانمی خوبین خدادخترتو براتون نگه داره خیلی خوشگل هستش منم دختر دارم به سایت ماسر بزنید اگه اجازه بدین لینکتون کنم


سلام نظر لطف شماست و با عث افتخاره . حتما سر میزنم
طراح بنر
26 دی 91 1:11
وب زیبایی دارید برای طراحی بنر و لوگوی کودک دلبندتان واسلایدر متحرک متناسب با سلیقه شما با کمترین هزینه و زمان در خدمتیم وبلاگ تخصصی طراحی وساخت وبسایت وبلاگ وبنر واسلایدر متحرک
مامانی درسا
26 دی 91 3:31
عزیز دلم این عکس الینا توی پست ثابتو خیلی دوس دارم ....... یه بوس گنده و آبدار ازش بگیر ...... برو خصوصی واسه رمز ( چرا درسا اجابت یک دعا )


ممنونم دوست خوبم
مریم مامان درسا
26 دی 91 16:36
سلام شیدا جون
خوبی؟الینا جونم خوبه
ممنونم که به من و درسا سر میزنید
بوس برای شما دوستای خوبم



سلام عزیزم ما خوبیم هر وقت به ما سر میزنی خیلی خوشحال میشم درسا جونم را ببوس