الیناالینا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

الینا فرشته کوچک خوشبختی

از پستانک کرفتن الینا

1391/9/10 16:02
نویسنده : مامان شیدا
465 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

                                                         baby12.gif       

   شیرین عسلم حالا وقت خان سوم رسیده یعنی از پستانک گرفتنت از عطاری سبزه زرد گرفتم و پستانکت را در آن زدم وقتی آن را خوردی گفتی تخه مامانی بوسور ش(بشورش) با اینکه بوی بدی میداد خوردی و به روی خود نیاوردی  خوشمزه یک هیچ به نفع شما . فردای آن روز سبر زرد را در آب خیساندم و سه ساعتی پستانک را در آن گذاشتم تا حسابی به خوردش برود به طوری که رنگش عوض شد . وقتی دیدیش کمی نگاهش کردی و گفتی چی شده تعجب گفتم هاپو آمده دهن زده با گریه گفتی بوسورش     شستمش اما فرقی نکرد ناچار به دهان گذاشتی آنقدر بد بو و تلخ شده بود که پرتش کردی و گفتی بده به هاپو     تا شب هی آمدی و پستانکت را خواستی و وقتی که میدیدی هنوز بوی بد میده نا امید و گریان میرفتی  گریه تو زجر میکشیدی و  من هم .....    

  

                                                    

آن شب به سختی خوابیدی چند روزی سختی کشیدی تا به کلی فراموش کنی خیلی سخت بود اما بالاخره تمام شد خدا را شکر این هم از خان سوم و غولی که من وتو با هم شکستش دادیم پاره تنم  هورا    تشویق

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پیربابای ارشیا
9 آذر 91 0:55
الی جون تولد 4 سالگیت رو تبریک میگم باباجون
کادوی تولدت برات دعا می کنم که خداوند همیشه کنارت باشه . الهی همچون چهره خوشکلت زندگیت هم پراز خوشی و خوشکلی باشه


خیلی ممنونم عمو جون
گلاویژ
9 آذر 91 17:09
صبر زرد یا سبزه زرد ؟؟؟


رفتم تو سایت ویکی پدید دیدم سبر زرد درست است اما متداول شده به صبر زرد .از دقت شما ممنونم عزیزم